قجام از ناظر محترم بورس استدعا داریم نسبت به بررسی سهم و تخلفات احتمالی اقدام کند
-
بورس پروژه(vip)
یکی از مهم ترین تغییرات بورس در سال های اخیر از شنبه اجرا می شود! بازاری که سال ها با قوانین قدیمی اداره می شد، حالا یک قدم به استانداردهای حرفه ای نزدیک تر شده است. از شنبه، لات معاملاتی سهام بر اساس قیمت هر سهم تغییر می کند؛ یعنی دیگر همه نمادها با یک نسخه واحد معامله نمی شوند و ساختار معاملات منطقی تر خواهد شد. ✅ خبر خوب چیست؟ این تغییر باعث می شود خرید و فروش در بسیاری از نمادها روان تر انجام شود و عدالت بیشتری بین سهام ارزان و گران برقرار شود. ❗️البته هنوز یک ایراد مهم باقی مانده… محدودیت 300 میلیون تومانی ارزش هر سفارش همچنان پابرجاست؛ محدودیتی که اگر در اینده اصلاح شود، می تواند سرعت و کیفیت معاملات را به شکل محسوسی افزایش دهد. مهم ترین تغییرات: 🔹 زیر 100 تومان خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و… لات معاملاتی از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🔹 100 تا 300 تومان شستا، وبملت و… از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش. 🔹 300 تا 500 تومان از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش. 🔹 500 تا 1000 تومان از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش. 🔹 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🔹 3000 تا 10000 تومان از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش. 🔹 10000 تا 30000 تومان از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش. 📈 بورس ارام ارام در حال پوست اندازی است. شاید این تغییر به تنهایی بازار را متحول نکند، اما نشان می دهد اصلاح زیرساخت ها اغاز شده و این دقیقاً همان چیزی است که یک بازار بزرگ برای رشد پایدار به ان نیاز دارد. هر اصلاح کوچک امروز، می تواند مسیر ورود سرمایه های بزرگ فردا را هموارتر کند. 🆔️ @bourseproje
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#MEW/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
Cryptofa | کریپتوفا
📊 تحلیل سهم #وبملت ▫️وبملت همچنان در کانال صعودی میان مدت در حال حرکت است و فعلاً ساختار روند صعودی حفظ شده؛ اما در اندیکاتورها نشانه هایی از کاهش شتاب رشد دیده می شود. 🔹 حمایت مهم: محدوده 1,150-1,180 🔹 حمایت بعدی: کف کانال صعودی 🔸 مقاومت مهم: محدوده 1,350-1,400 🔸 عبور و تثبیت بالای مقاومت می تواند مسیر رشد جدیدی فعال کند. 📉 در MACD نشانه هایی از کاهش قدرت مومنتوم دیده می شود و RSI نیز نزدیک محدوده های بالاتر قرار گرفته؛ بنابراین احتمال نوسان یا اصلاح کوتاه مدت دور از انتظار نیست. سناریوی غالب: تا زمانی که سهم داخل کانال صعودی باقی بماند، روند کلی مثبت ارزیابی می شود؛ اما کاهش شتاب رشد نیاز به دقت بیشتری در معاملات دارد. 🆔 @Cryptofa
-
پیک آمل
~ بیشترین امار ~ هک پیامک ها، پیامک عدلیران، سهام عدالت، سبد خانوار و کالابرگ، ثبت نام کارت سوخت، یارانه، بسته معیشتی دولت و سامانه ثنا است. کانال خبری تحلیلی پیک امل ⏬ @peykeamol_ir
-
غالبر اگه فقط پهن بسته بندی میکرد نباید زیان ده میشد ملوم نیس تو شرکت چه غلطی میکنن
-
فرزاد
#شلرد اره کارش درسته من قبولش دارم تقریبا از موقعی که اومده صف خرید بودیم بیشتر تا صف فروش و رنج
-
بورس فقط نهایت پنج درصد از سرمایه نه بیشتر ، اونم سهام دی پی اس محور که سود مجمع خوب دارن
-
برلین سابق
#شاخص_بورس پیشنهاد سهم: گروه پالایشی، بنظرم بهترین گروه بازاره و سهمای شبریز، شبندر، شراز، شتران و شپنا واقعا عالی هستن. میزان تولید و سوددهی مطلوب، روند و عملکرد عالی و چشم انداز روشن این گروه ادم رو جذب خودش میکنه. بین این سهم های خوب من شتران رو بدلیل عملکرد بهتری که تو گزارش سالانه اش دیدم پیشنهاد میدم. p/e شتران وضعیت عالی داره. اما بقیه این سهم هایی که گفتم هم همگی فوق العاده هستند گروه پتروشیمی هم با برداشته شدن تحریم ها و شروع صادرات محصولات شون میتونن جذابیت زیادی رو ایجاد کنن. من بین سهم های این گروه دو سهم فارس و شپدیس رو پیشنهاد میدم که شرایط و سوددهی بهتری دارن و خب شپدیس خصوصا بدلیل افزایش سرمایه سنگینی که داشت و روند منفی اخیرش، دو روز اخیر، به حمایت مهم خودش واکنش عالی نشون داد و بنظرم روند خوبی رو در پیش بگیره گروه بانکی روند این گروه هم بنظرم جذابه و سه سهم وتجارت وبملت وگردش رو پیشنهاد میدم. تاکید بیشتری روی وبملت و خصوصا وگردش دارم. p/e وگردش خیلی عالیه و با وجود اینکه قیمت سهم 130 تومنه حدود 96 تومن سود ساخته که وحشتناک عالیه. البته این سودسازی هم بخاطر نرخ تسعیر ارزه و هم سودهای عملیاتی و غیرعملیاتی. اما بهرحال اینکه قیمت سهم زیر 130 تومن باشه و فقط در طول یک سال نزدیک به 100 تومن سود ساخته یعنی میتونیم بگیم ارزش این سهم خیلی بیشتر از این حرفاست گروه خودرویی. خب این گروه بویژه دو لیدرش یعنی خودرو و خساپا بشدت از بازار جا موندن و رشد چندانی نداشتن. نه تو این بازه کوتاه 40 روز اخیر و نه در چندسال اخیر رضایتبخش نبودن اما بنظرم، از امسال تغییر روند خوبی خواهد داد به چند دلیل: افزایش بهای کارخانه و افزایش تولید، هرچند برای جامعه خوشایند نیست اما تو خارج شدن این دو شرکت از ضرر و رسیدن به سود، موثره و من پیشبینی میکنم تا پایان تابستون، و گزارش شش ماهه، وارد فاز سوددهی بشن. مساله بعدی اینه که برداشته شدن تحریم ها، باعث میشه خودروسازی های بزرگ، راحت تر با این دو شرکت همکاری کنند و از بازار فوق العاده ایران استفاده خواهند کرد و این مساله هم میتونه تو بهبود عملکرد این دو شرکت تاثیر بگذاره. اما من توصیه میکنم دو سهم خودرو و وساپا رو از این گروه داشته باشین. وساپا سهم سرمایه گذاری زیرمجموعه شرکت سایپا هست که چشم اندازش عالیه
-
وبملت اصلاح 27 درصدی مشهوده
-
محسن
خودرو دوستان عزیز، خودرو فقط در صورتی صف خریده که شپنا و فملی و وبملت و فارس و تمامی سهام های بزرگ بازار مثبت باشن، در غیر اینصورت صف فروش… چون خودرو به تنهایی هیچ پتانسیلی برای رشد نداره و بازار هم کاملا به این موضوع مشرفه…