جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Ali | s2750r2750i
۱۱:۳۴:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

ثجنوب اونایی که از قدیم توی این سهم هستند ،کلی هم از تورم عقب موندن، نمی تونن خارج بشوند لااقل باید چند برابر بشه تا بخشی از عقب ماندگیشون جبران بشه

لیست اخبار