#خودرو و مسیر احتمالی
-
چافست قابلیت ریزش تا اعداد 1045ت و 860 ت رو هم دارد. ذخیره سود و خروج کامل از معامله توصیه میشه رفقا.
-
پالایش ها اگر با دلار 50هزار تومانی معامله بسود شبندر وشپنای بالای 5هزار تومانی در دسترس خواهد بود♻️🍀♻️🍀
-
سخزر #سخزر پیش بینی من از فروش خرداد حدود 450 میلیارده و سود امسال هم بین 120 تا 130 خواهد بود یعنی p/e 4
-
اردلان
#شلرد من خودم یتعداد فروختم یتعدادم دست نمیزنم دیگه دلیل نمیشه بیام هی بد بگم
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#DOGE/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#ADA/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
.....Masum سینوریتا
شفام سلام دوستان🙏 خیر سرش مگه این جز پتروشیمی نیست؟!؟!؟
-
کانال آتی طلا
⚡ گزارش پورتفوی صندوق سهامی کلاسیک اطلس ◀️فروش مهم: شپدیس | دزاگرس | وغدیر ◀️خرید مهم: شمش طلا | وصندوق | شپنا ◀️سه صنعت اصلی: پالایشی | دارویی | سیمانی 1405/04/04 ➗➗➗➗ ✅ @ETFPlus
-
اردلان
#شلرد اینایی فروختن جا موندن هی میان میگن مبدل فلان شد فردا میگن کیسه ندارن
-
منصف
#وبملت ❤️ ❤️❤️ ❤️❤️❤️ وبملت