سخزر #سخزر پیش بینی من از فروش خرداد حدود 450 میلیارده و سود امسال هم بین 120 تا 130 خواهد بود یعنی p/e 4
-
sajad.slm00
فزر جناب جعاوله میخوام نظرتو بپرسم نفت از 120 اومده روی 70 به نظرت پالایشی بفروشم یا اضافه کنم؟
-
عدنان جعاوله
فزر می دونم الان تازه میخاین برید ببینید فزر چقدر سود انباشته داره . اما این طریقه سرمایه گذاری نیست
-
فیلترهای کاربردی و تکنیکالی
#پلاسک فعلا 338 تومان برای سهم مقاومت شده .
-
پایا فرارو
اهرم سلام فردا ضهرم 5035 چی میشه؟؟؟
-
عدنان جعاوله
فزر دوستان عزیز فزر چقدر سود انباشته کرده. که 56 درصد میخواد اعمال کنه
-
MI
1, در صورتی که شاخص قیمت مقاومت 900هزار رو بشکنه، میتونه تا محدوده 975هزار واحد هم رشد کنه. البته نه رشد قفلی و رشدی دست و پا شکسته. (یعنی ی کندل مثبت ی کندل منفی و ارام، عین بازار سشنبه.) 2. در صورت عدم توانایی در شکست و ریجکت مجدد قیمت، سطح 875هزار واحد مهم هست، در صورتی که این سطح به سمت پایین شکسته بشه، بازار میتونه در کوتاه مدت یک روند اصلاحی داشته باشه و حداقل تا میدلاین کانال صعودی پایین بیاد. یعنی محدوده 830هزار واحد. پس حدضرر بازار محدوده 875هزار هست. 3. سناریو سوم هم اصلاح زمانی بازار هست، یعنی نه رشد خاصی کنه و نه وارد اصلاح بشه و بین محدوده 875هزار واحد تا 900هزار واحد درجا بزنه. حالا با استفاده از این سناریوها چه رفتاری میتونیم داشته باشیم؟ روند کلی که برای بازار در کوتاه مدت پیشبینی شده، روند اصلاح زمانی یا رشد محدود هست. بر اساس این تحلیل میتونیم رفتار های زیر رو در بازار داشته باشیم. اگر سهام کار میکنیم: 1. خرید محدود به نمادهای مورد توجه بازار مانند صنعت پالایشی در مقطع جاری 2. خرید تک سهم هایی که تازه باز شدن و رشد نکردند مانند (#رمپنا #حکشتی و…) 3. رصد جریان نقدینگی صنایع تا ببینیم پول تو کدوم صنعت وارد میشه، روز چهارشنبه اخر وقت صنعت پتروشیمی تحرکاتی داشت. (برای هفته اتی میتونه واچ باشه مخصوصاََ نمادهایی که بدون گپ باز شدن مانند #شپدیس) اگر اپشن کار میکنیم: 1. استفاده کردن از استراتژی های مانند کولار و یا کاوردکال چون برای بازار سناریو رشد محدود مدنظر هست ولی احتمال اصلاح هم وجود داره. 2. خالی فروشی قراردادهای کال Deep OTM (مثلا اهرم 4700 هست، قرارداد 5000هم در ضرر هست ولی نزدیک هست به قیمت اهرم، منظور فروش قراردادهای مانند اعمال 6200 هست.) 3. استفاده از استراتژی استرادل و استرانگل فروش (برای استرانگل قراردادهای Deep OTM و برای استرادل قراردادهای ATM) پ.ن1: این صرفاََ تحلیل بازار با درایور های امروز هست و اگر در طول هفته اتی خبر های مثبتی از صنایع و یا مذاکرات بیاد هم بهتر هست بهش توجه بشه. پ.ن2: در صورتی که شاخص قیمت از مقاومت 900هزار عبور کنه و به مقاومت 975هزار واحد و سقف کانال صعودی برسه، باید بازار رو مجدد تحلیل کرد که ایا پتانسیل هست که این محدوده شکسته بشه یا نه و نسبت به اون تصمیمات جدید گرفت. @Multi_investing
-
کانال کدال 724
صورت وضعیت صندوق سرمایه گذاری 🔷 نام صندوق: #ثمین 🔶 نوع صندوق: در سهام 🔹 درصد دارایی صندوق: 97.7 % 🔸 این اطلاعات بر اساس اخرین گزارش ماهانه می باشد @Codal724_bot @Codal724_bot @Codal724_bot
-
حاج علی
خودرو سه بار برای افزایش قیمت فیزیکی خودرو افشای الف زده همش یا منفی باز شد یا قیمت پایین
-
حکشتی رو تحلیل میکنید مقاومتش چنده لطفا بخرم؟ توضیح بدید لطفا
-
متاسهم(iman raissie)
#شمواد و گزارش ماهانه خارق العاده تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی #شمواد در خرداد گزارش خارق العاده ای داد. فروش 1.2 همت که 6 برابر ماه مشابه سال قبل است. فروش در 9 ماهه 2 برابر مدت مشابه سال قبل است. سهم با پی به ای ttm حدود 5.3 صف خرید است.