چافست قابلیت ریزش تا اعداد 1045ت و 860 ت رو هم دارد. ذخیره سود و خروج کامل از معامله توصیه میشه رفقا.
-
a.li
شپدیس تقریباً حسن میگه پتروشیمی ها از نیمه تیر ماه خوب میشن
-
ای پی ام
گشان امیدوارم مدیران، این کورسوی امیدی که تو دل سهامدار پیدا شده رو قدر بدونن و همه همتشون رو صرف حفظ سرمایه مردم و به قیمت رسوندن سهام گشان و ابنیه کنن. همه چی تو دنیا خلاصه نمیشه..
-
آنلاین بورس
📈 گزارش پورتفوی صندوق سهامی کلاسیک ثمین 🔋فروش مهم: فباهنر | چدن | توریل 🔋خرید مهم: فملی | کمنگنز | اردینه | بترانس | قلرست | شپنا | کیمیاتک سه صنعت اصلی: سیمانی | بانکی | دارویی مدیر صندوق: گروه ارکا ثمین در چهار سال اخیر موفق شده از صندوق های مطرح مارکت بازدهی بهتری خلق کنه. 💰@bours_online
-
a.li
شپدیس اخه کی اروند و با شپدیس مقایسه می کنه اون یه بازیگری داره این یه حقوقی داره
-
م رحیمی
اهرم با سلام،البته که بازار روند صعودی داره اما طبق تحلیلی که چهارشنبه در همین صفحه قرار دادم خدمت دوستانمون
-
الف تا ی
#کخاک خیلی دیر سود رو پرداخت میکنه 1405/8/6 دیر نیست؟
-
a.li
شپدیس هروقت یه کندل سبز برگ خوشگل دیدن با معاملات بالا میشه گفت جون گرفته . من یه پله داخل سهم هستم فعلا حقوقی داره دور دور می کنه با سهم
-
مسعود کاشف
گشان دوستان از مجمع گشان حدود 4ماه میگذره چرا برگزار نمیشه کسی خبری داره گویا که هنوز سنوات 3سال پیش رو هم واریز نکردن
-
فزر شرمنده کسی این حقیر را راهنمایی نمیکند که از زیان نقره و طلا خارج شوم با تشکر
-
شپنا هفته اینده هفته مهم و سرنوشت سازی هست…خواهیم دید لیدر بازار شپنا هست…ان شاالله روند سعودی و 5 هزار تومنی شدن شپنا رو در کوتاه مدت خواهیم دید