جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
شابان | shaban-ami
۱۹:۴۸:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

والبر البته سهمی که دایم صف خرید و صف فروش هست یک نکته منفی محسوب میشه. ولی این 4 روز صف فروش رو بذار جلوی 20 تا صف خرید پشت سر هم! یه کوچولو منصف باشی همه چیز رو میبینی نه اون چیزی که دلت میخاد رو!

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار