جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
.Behnam Khodaverdi | behnam1359khoda
۲۱:۴۴:۲۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

وپارس این مطلب رو خیلی جاها گفتم ، اینجا هم تکرار میکنم به هیچ عنوان تک سهم نباشید ، دلایل زیاده امکان داره سهمی چارتش خوب باشه ، بنیاد ش مشکل داشته باشه ، حالا این که بنیادش هم مشکل خاصی نداره ، مشکل اینه که بیهوده بدنام ش کردند در بازار

لیست اخبار