فزر منتظر ی خبر یا بهتر بگم اتفاق بزرگ باشین
-
Reza H
شرنگی فروش شرکت رکورد زد 70 میلیارد تا حالا سابقه نداشته نهایت فروش شرکت 25 میلیارد بوده
-
وبملت تا وقتی #وبملت بالای 1250-1280 است ، کفه ترازو به نفع ادامه روند صعودی است و عبور از 1450-1500 می تواند مسیر 1600 تا 1800 ریال را فعال کند ، فعلاً نمودار بیشتر به نگهداری نزدیک است تا نگرانی
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
#پی_پاد الگوی ادامه دهنده صعودی 👌 حمایت مهم و معتبر حوالی 270 تومان
-
Reza H
شرنگی چه سوپر گزارش فروشی 70 میلیارد فروش عاااااااالیی
-
طاها بیاتی
🩷🧡💜💙💚 وبملت 💚💙💜🧡🩷 شایسته ترین نماد برای سرمایه گذاری بلند مدت 💚💙💜🧡🩷 وبملت 🩷🧡💜💙💚
-
h.s
وبملت ✅حجم هر سفارش وبملت دیگه 400هزار نیست شده 1 میلیون ، عالی
-
تحلیل و ترید
📊 بررسی 80 نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی حقیقی در خرداد ماه سال 1405 🔵پنج نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی (میلیارد تومان): 🔵وبملت 6,391 🔵فملی 3,717 🔵سامان 2,437 🔵شپنا 2,152 🔵خودرو 1,826
-
بورس ایران
#پترول یه پراید شده 1.2 میلیارد تومن. فرضا یکی طی این چند سال اخیر پرایدشو فروخته بوده و بجاش پترول خریده بود، الان پترولو بفروشه، میتونه دو جفت لاستیک گلدستون پراید بخره با پولش. منظورم اینه این سهما دیگه خیلی مفتن و قرار نیست این مفتی تا ابد بمونه و همینجور ادامه پیدا کنه. حالا جالبیش اینه طرف پرایدشو احتمالا فروخته بود که با پولش توی بورس سود کنه بلکه خونه بخره😵💫
-
دکتر سیگنال
مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: ▫️ سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. ▫️ سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. ▫️ سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. ▫️ سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است.
-
بورس ایران
#شلرد یه پراید شده 1.2 میلیارد تومن. فرضا یکی طی این چند سال اخیر پرایدشو فروخته بوده و بجاش پترول خریده بود، الان پترولو بفروشه، میتونه دو جفت لاستیک گلدستون پراید بخره با پولش. منظورم اینه این سهما دیگه خیلی مفتن و قرار نیست این مفتی تا ابد بمونه و همینجور ادامه پیدا کنه. حالا جالبیش اینه طرف پرایدشو احتمالا فروخته بود که با پولش توی بورس سود کنه بلکه خونه بخره😵💫