وسدید ممنونم که برگه سهام شرکت رو بی ارزش تر از بادهوا نمودید
-
وهامون طبق اطلاعات یک میلیارد هشتصدمیلیون ازحق تقدم برای حراج گذاشته خواهد شد همه منتظر اعلام حراجی هستن سیاست شرکت هم مانند کلاس اولی ها فقط قیمت سهم پایین اورد تا بتونه از هردو برداشت کنه
-
شپنا تارگت بالایی ها ،،از سه شنبه دارن پله ای خالی میکنن مواظب
-
ورنا ورنا بهترین سهم هست بخاطر همین شدید کنترل میکنن به وقت اش کل بازار رو جا میگذاره این الماس بورس ایران
-
جستجو کنید، یک سهم خوب، تکنیکالی درست بگیرید، کف حمایتی، تیک صعودی، خبر واگذاری مجمع با تقسیم سود، و… وساپا
-
روهان
خودرو مارکت فملی که سال 99 یک سوم خودرو بود الان شده سیزده برابر خودرو
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
اپدیت #وگستر حمایت مهم حوالی 460 تومان قیمت فعلی 551 تومان حد ضرر زیر 445 تومان
-
shahin
خودرو شنبه بازار و گروه خودرویی و بانکی پیشتاز در صف خرید سنگین🚀✅
-
asenat
کبافق سناتور روز کبافق هم میرسه کافی فروش خرداد بالاباشه
-
🇮🇷دپارتمان اقتصاد و بورس ( بانکی های ایران ) 🇮🇷
#زهلال 🌱🏭 کشت و صنعت هلال که بتازگی عرضه اولیه شده، 35 زیر خط کش ارزندگی ماست 💰✅ سهامداری بفرمایید #قیمت_ها_به_ارزندگی_میل_میکنند #بازار_بورس 1405/04/04
-
وبملت وارد تیر شدیم.فصل مجامع و انتهای رشد مرحله دوم بورس.بالا وپایین های تیرماه با توجه به برگزاری مجامع تقسیم سود و گزارش های نهایی سالیانه.مرداد و شهریور هم همیشه بازار نزولی بوده.تا کجا بیاد پایین.معلوم نیست.چون دست بازیگران عمده است.