وبملت دوستان عزیز،عصر همگی بخیر و خسته نباشید ، مجددا عاشورای حسینی را تسلیت عرض می کنم به همه شما . چند روزی است که درباره وبملت نظرات بسیار متفاوتی مطرح می شود؛ از تارگت های چند برابری گرفته تا نگرانی از ادامه افت قیمت، از بحث افشای الف گرفته تا مقایسه با بانک های خصوصی و حتی خروج کامل از سهم. واقعیت این است که نه ان دوستانی که رشدهای چند صد درصدی و چند برابری را قطعی می دانند، لزوماً درست می گویند و نه ان عزیزانی که صرفاً به خاطر چند ماه عقب ماندگی سهم، اینده ان را تمام شده می بینند. بیایید یک قدم از هیجان فاصله بگیریم و به واقعیت نگاه کنیم. امروز وبملت یکی از سودسازترین بانک های بازار است، با یکی از پایین ترین نسبت های P/E در بین نمادهای بزرگ. از طرف دیگر، سهمی با این ابعاد، این تعداد سهامدار و این میزان شناوری، طبیعتاً نمی تواند مانند برخی نمادهای کوچک هر روز صف خریدهای سنگین و رشدهای شارپی داشته باشد. بسیاری از دوستان از رشد پاسارگاد، سامان یا برخی بانک های دیگر صحبت می کنند. حرف درستی است؛ انها در مقاطعی بازدهی بیشتری داده اند. اما بازار همیشه به صورت نوبتی بین گروه ها و نمادها جابه جا می شود. تاریخ بورس نشان داده که معمولاً پس از دوره ای که پول به سمت سهم های کوچک تر می رود، نگاه بازار دوباره به سمت نمادهای بزرگ و جامانده برمی گردد. نکته مهم تر این است که نباید بین «قیمت» و «ارزش» اشتباه کنیم. قیمت ممکن است مدتی از ارزش فاصله بگیرد، اما در بلندمدت این سوداوری شرکت هاست که مسیر قیمت را تعیین می کند. ایا ممکن است هفته اینده سهم منفی شود؟ بله. ایا ممکن است مثبت شود؟ بله. اما هیچ کس با قطعیت نمی تواند چند روز اینده بازار را پیش بینی کند. انچه امروز می توان با اطمینان بیشتری گفت این است که تا این لحظه اتفاقی در بنیاد بانک ملت رخ نداده که ارزندگی ان را زیر سوال ببرد. بنابراین تصمیم خرید، نگهداری یا فروش بهتر است بر اساس تحلیل و استراتژی شخصی باشد، نه بر اساس ترس، هیجان یا پیام های لحظه ای گروه ها. بازار همیشه کسانی را که فقط به چند روز اینده نگاه می کنند خسته می کند، اما معمولاً به کسانی که تفاوت بین قیمت و ارزش را درک می کنند، پاداش می دهد. این صرفاً نظر شخصی بنده است و نه توصیه خرید یا فروش.
-
تحلیل برتر | بــاقــــــــرے
#خساپا تایم فریم هفتگی حمایت حدضرر 53 تومن بزارید تارگت فعلی 62 الی 72 تومان اگه رد بشه تارگت های بعدی روی چارت تاچ میکنه👋
-
رالی
🔰 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🟠 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🟠 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🟠 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🟠 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است.
-
وبرق اقای م.ج 4 سال پیش که در وبرق کاره ای نبودی خبر از سحر نزدیک میدادی… حالا که همه کاره وبرق شدی هنوز خبری از سحر نزدیک نیست سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
-
سیگنال بورس
🔎 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیر ماه اعمال میشود: سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است. @bourse_signal1
-
یزدان ابراهیمی
#ومعادن //
-
محمدحسین طالبی
سدبیر کندل فوق العاده ای زد فروشنده خالی هست اخرین فرصت های ورود راهم میدهد شرکت درحال چینش پرتفو جدید برای سوداوری شرکت هست لذا اکثر سهم ها مسیرشونو طی کردن و جلو هستند ولی سدبیر درحال اصلاح بود لذا با بازار حرکت نخواهد کرد روزی خواهد رسید در جایی ک همه فکر میکنند مسیرش رو به اتمام است پروژه خواهد شد و سود مازادی را تجربه میکنید
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
اپدیت #ثرود قیمت فعلی 417 تومان حمایت مهم و قوی حوالی 360 تومان شکست خط روند نزولی در محدوده کف کانال صعودی سیگنال خرید با رعایت حد ضرر زیر 360 تومان هدف اول 600 تومان
-
Ji.wave | سهام | بورس | اموزش ترید
#ثفارس تحلیل قبل https://t.me/ji_wave/4290
-
یزدان ابراهیمی
#وغدیر //
-
یزدان ابراهیمی
#وپاسار //