#وغدیر //
-
shahin
خودرو شنبه بازار و گروه خودرویی و بانکی پیشتاز در صف خرید سنگین🚀✅
-
asenat
کبافق سناتور روز کبافق هم میرسه کافی فروش خرداد بالاباشه
-
🇮🇷دپارتمان اقتصاد و بورس ( بانکی های ایران ) 🇮🇷
#زهلال 🌱🏭 کشت و صنعت هلال که بتازگی عرضه اولیه شده، 35 زیر خط کش ارزندگی ماست 💰✅ سهامداری بفرمایید #قیمت_ها_به_ارزندگی_میل_میکنند #بازار_بورس 1405/04/04
-
وبملت وارد تیر شدیم.فصل مجامع و انتهای رشد مرحله دوم بورس.بالا وپایین های تیرماه با توجه به برگزاری مجامع تقسیم سود و گزارش های نهایی سالیانه.مرداد و شهریور هم همیشه بازار نزولی بوده.تا کجا بیاد پایین.معلوم نیست.چون دست بازیگران عمده است.
-
روهان
خپارس اطلاع رسانی بشه هر سهامدار باید پونصد هزار بفروشه تا حجم مبنا رو پر کنیم صدمیلیون حجم مبنا چرا؟همه یک هستن بجز این
-
فسوژ اسفند هر تن کنستانتره را حدود 2140 دلار فروخته. با توجه به قیمت فعلی نقره و با فرض تولید 5000 تن و فروش هر تن 1700 دلار و نرخ دلار 230 هزارتومان در پایان سال و حاشیه سود خالص 70% حدود 600 تومان سود خواهد ساخت.
-
بورس
شپدیس کار کردن با شپدیس در شرایط حاضر مانند حرکت روی لبه تیغه. بالای 12910 پله ای می فروشم.پایین 10500 پله ای می خرم.
-
سعید پیرنیا
قچار همراه خرید این سهم اگر یک درخت گردو بکار هر کسی بعد پنج سال سودی که از فروش گردوها می بره بیشتر از تقسیم سود سالیانه قچار هست بماند که رشدش دیگه از رشد قد گردو هم کمتره
-
علیرضا
چنوپا سرو شانه معکوس زده اگر صف بشه اجازه خرید نمیده
-
سعید اب
دبالک اندکی صبر سحر نزدیک است