🔰 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🟠 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🟠 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🟠 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🟠 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است.
-
دکتر افشین گفتاری
کاما در حال حاضر از نمادهای وسپهر و غنوش خارج شدم و تک سهم کاما می باشم. موفق باشید
-
عدنان جعاوله
غزر دوستان گلم طبق تحلیل انس که چند هفته است اعلام میکنم به 3970 می رسد . رسید سقف طلا از دید گاه بنده برای پایان 1405 بیشتر از 24 تومن نیست . سهام خود را حفظ کنید . ما در کنار شما هستیم و در زمانی که خود دست به فروش بردیم مردانه اعلام میکنیم .
-
عیار ❗❗مهم دلاری در کار نیست نفت در برابر گندم و سویا (غذا)و دارو صمت وبانک مرکزی به هیچ شرکتی اجاره ثبت سفارش ارزی نمیده دارایی دلاری و طلایی خود را حفظ کنید❗❗
-
ابراهیم حقیقت
#شگستر اگه تجدید ارزیابی را کلید بزنه رشد خوبی میکنه.
-
علی
#سشرق بالای 500تومان امسال سود میسازه
-
کانال حاج علی
📊 بررسی 80 نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی حقیقی در خرداد ماه سال 1405 🔵پنج نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی (میلیارد تومان): 🔵وبملت 6,391 🔵فملی 3,717 🔵سامان 2,437 🔵شپنا 2,152 🔵خودرو 1,826
-
علی نخعی
سصفها عزیزان زنگ بزنید تکلیف افزایش سرمایه مشخص بشه یک سال طول کشید
-
مستر صاد
وامید جناب کاظمی عزیز خریدی که توی حراجی انجام میشه ، کارگزاری اون 100 تومن هم موقع خرید اعمال میکنه نیازی به واریزی دیگه نیست.
-
سلمان خان
وبملت 📌نمودار تکنو را ببین وبملت دقیقاً همین روند صعودی را خواهد داشت انقدرها از ترس اصلاح و نظراتمنفی با سود 30 تا نهایت درشتاش 70 درصدی خروج زدند ولی حدود 500 درصد صعود کرد
-
غالبر سقف سفارش هم تغیر کرد