وبرق اقای م.ج 4 سال پیش که در وبرق کاره ای نبودی خبر از سحر نزدیک میدادی… حالا که همه کاره وبرق شدی هنوز خبری از سحر نزدیک نیست سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
-
وبملت روند بانک ملت در چند سال گذشته نشون میده که این نماد در سال دوبار رشد می کند.کلا بورس دو مرحله رشد در سال داره:رشد پاییزه از مهر تا اواخر اذر و رشد بهاره از اسفند تا تیر.وبملت هیچوقت رشدهای شارپ نداره.اما با دیسپلینه.الان هم به انتهای رشد بهاره نزدیک شده.معمولا بعد از مجمع سالیانه همیشه نزولی و این نزول در مرداد و شهریور شتاب بیشتری میگیره.
-
سید حسین اکبری
اروند شغدیر و اروند هر دو محصولات مشابه تولید می کنند اون یکی صف خرید، این یکی صف فروش. تو صفحه شپدیس یکی نوشته بود اسیب شدید دیده اروند و حالا حالا ها تولید ندارن برای همین خروج پول سنگین داره.
-
روهان
والبر قیمت واقعی سهم والبر بیست و پنج هزار هست و کمتر از دو سال میرسه
-
سعید اب
غگل سلام شنبه تا توان مالی دارید درو کنید
-
Sohilpor
#پدرخش خیلیا رو پیاده کردن اگر از شنبه این سهم قطره چکانی شد تعجب نکنید به اندازه کافی فرصت خرید داد میشد رو 497 تومان تکمیل خرید کرد
-
هدف اول وساپا 1000 دایی هدف دوم 1400 بررسی کنید
-
علیرضا
شفا منبع خبر رو میفرمایید.اگر درست باشه بی شک شنبه صف خرید خواهد بود
-
روهان
کیسون با این دامنه نوسان کیسون باید پنج سال صف خرید باشه تا جبران عقب افتادگی ها از شاخص بشه کیسون الان هزار برابر بشه بازم ارزندس و فروشنده واقعی نداره
-
گشان گشان حتی 10000 برابر هم بشه ، اون قسمت ظلم 14ساله بهیچ عنوان فراموش نخواهد شد … دلیلش گذشت حداقل 1/4 عمر …با استرس و زجر و….
-
روهان
خودرو با این دامنه نوسان خودرو باید پنج سال صف خرید باشه تا جبران عقب افتادگی ها از شاخص بشه