وبملت خب نظرسنجی شنبه بفروشم👍 یا نفروشم👎
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج تحت سناریو تا اخر امسال باهمین دلار شاخص بیست میلیون اهرمی ها بانک ها پالایشی ها وبصادر
-
Oxbear
#افق در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 4331 ریالی رسیده است
-
زیبا سرشت - کریم زاده
#افق در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 4331 ریالی رسیده است
-
آموزش تکنیکال
#افق در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 4331 ریالی رسیده است
-
مجید مجیدی
انرژی دوستان در مورد سود بورس و سود مرکب بورس کافیست نمادی 77 بار متوالی مثبت 3 بخوره . سودش با مثبت 3 درصد میشه 1000درصد . 100میلیون میشه 1 میلیارد . کاملا فنی و حساب شده میباشد . در ضمن … بورس انرژی ایران در ابتدای راه هستیم…
-
📊Charismatic_Qom
#اهرم اپدیت به نظر میاد پولبک به میدلاین کانال ترسیمی باشه در صورت تثبیت بالای 4900 در ادامه تاچ سقف کانال دوبل با هدف 6200 1405_04_04 JOIN US 👉🌐@charismatic_Qom
-
شستا اقا علی خیلی وقت بود نبودی
-
شپلی شمواد که زیر مجموعه شپلی هست فروش خرداد ماه به 1200 میلیارد رسیده شپلی رو هم اعلام کردند 1500 میلیارد
-
نبابک سبد گردانش نزدیک 12 میلیون فروخته و 149 میلیون دیگه سهم داره
-
غالبر خیلی جالبه بعضی سهمها مثل شپنا و پالایشی ها و بعضی سیمانی ها و سهمهای غذایی مثل اردینه و…تو این ماه 80 درصد و بیشتر دادن و صف خریدهای بسیار سنگینی دارن در اکثر مواقع و اگر اصلاح هم بخواهند کنند نهایت یکی دو روز ولی بعضی سهمها مثل غالبر ، شرنگی (4 سال فقط می ریخت) وشمال ثشرق وایران خیلی بد عمل می کنند و اکثرا می ترسند انها را بخرند و بیشتر صف فروشن