#اهرم اپدیت به نظر میاد پولبک به میدلاین کانال ترسیمی باشه در صورت تثبیت بالای 4900 در ادامه تاچ سقف کانال دوبل با هدف 6200 1405_04_04 JOIN US 👉🌐@charismatic_Qom
-
گلدا نماد خوب زیاده ولی خب رشد کردند و ریسک دارند بهرحال بطور مثال بیدار رو 90 درصد گین گرفتم و همراهم ولی مثلا سمگا و فارس رشدی نکردن و اصلاحی هم باشه اینا کمترین اصلاح رو میکنن
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
بیمه تجارت نو؛ جهش سنگین سود در کنار افزایش سرمایه 150% 🔹 #بنو در گزارش سال مالی منتهی به 1404/12/29 موفق شد 350 ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کند. 🔹 سود خالص شرکت به 5,253 میلیارد ریال رسید که نسبت به سال گذشته 526 درصد رشد را نشان می دهد. 🔹 همزمانی رشد سود و ثبت افزایش سرمایه 150 درصدی، تصویر متفاوتی از عملکرد سال مالی بنو ارایه می دهد. 🔹 این گزارش نشان می دهد شرکت در مسیر تقویت ساختار مالی و بهبود سوداوری حرکت کرده است.
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#ASTER/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
ثفارس ثفارس… متاسفانه این روزها همه اهل تکنیکال و دانش هستن با این همه علم و دانش نمیدونم چرا بیشتری ها در ضرر هستن… هیچ سهمی مستقیم پایین نمیره مکر بعضی از سهم ها ک قصد خالی کردن داشته باشن… ب زبان ساده توضیح میدم ثفارس نزولی شیب ملایم تا قیمت حوالی 1200 داشت از اینجا ب بعد طبق اندیکاتور مومنتوم و چند نمودار دیگه تا حوالی و محدود 1700 تا 1800 نفوذ میکنه… اگر قرار ب پایین یا بالا رفتن باشه در همان محدود با تاییدیه خرید یا فروش را بده… اگر ورود داد میمانیم و اگر خروج داد فروش میکنیم… اگ ورود بده تا محدود 2800 تا 3200… اگر خروج بده تا محدود 1100 تا 850… ارز دیجیتال نیست ک یه کله بره پایین یا بره بالا… نقاط ورود و خروج را اموزش ببین تا نه ضرر کنی نه با شک و تردید حرف بزنی… احتمال داره شنبه یه شدو به محدود زیر 1200 داشته باشه اگ قصد خرید داشتید ورود داد خرید کنید یا میانگین کم کنید… اشتباه اکثرا این هستش ک همیشه با نمودار قیمت دنبال مقاومت و حمایت و پولبک و شکست ها و واگرایی ها هستند در صورتی ک باید در بعضی از اندیکاتور ها دنبالش باشید نه نمودار قیمت… هر سهم در اندیکاتورهای بخصوصی جوابگو هست… دنبال اون اندیکاتورهای خاص در هر سهم باشید…
-
سید احسان براتی
غنوش هر منفی احتمالی به نظرم فرصت خرید است
-
قیمت روز ارز🏅
🔴سقوط سنگین نقره؛ زیان 52 درصدی در 5 ماه 🔹 نقره در یک روند نزولی ویرانگر، 52.5 درصد از ارزش خود را از دست داده است. 🔹 این فلز گران بها که در ژانویه به بالاترین قیمت تمام دوران خود رسیده بود، اکنون با اصلاحی سنگین بخش بزرگی از رشد پیشین را پس گرفته است. 🔹 زیان 52.5 درصدی از سقف تاریخی، نقره را در موقعیتی قرار داده که تحلیلگران ان را «نابودی» کامل روند صعودی می خوانند. 💰قیمت ارز، طلا و خودرو👇 https://t.me/joinchat/RvFIjWnA7xkjn91k
-
ذهن یک تریدر
#ونوین نزدیک به مقاومت @TheMindofaTrader
-
سید احسان براتی
شسینا هر منفی به نظرم فرصت خرید است
-
علی
#شپلی امروز. خیلی ها می دانند. ارزش. سرمایه سهامداران با رشد تورم. بشدت. کاهش یافته است. 7 سال پیش. فردی. که می توانست با سرمایه ان سالهای خود. که در بورس وارد کرده. 10. واحد اپارتمان. 100 متری. در تهران. در مرکز شهر. بخرد. امروز به علت رشد تورم. و. رشد قیمت مسکن طی 7 سال. امروز. فرد. فقط می تواند. 20 تا 25 متر. از ده واحد قبلی را بخرد. قیمت. هر واحد اپارتمان. با بیش از 10. برابر. رشد. برخوردار. گردیده. و سرمایه سهامدار. در بورس. سرمایه اش طی 7 سال بیش از 40 درصد. هنوز. منفی است. از رشد هم خبری نبوده است. عقب ماندگی بورس بشدت زیاد است. امروز. خیلی از سهم ها. حداقل می بایست. بین. 30 تا بیش از 80 برابر.در بورس رشد کنند. تا توازون. با دیگر بازارها حاصل در بورس نیز حاصل شود. طی 7 سال اخیر. سرمایه در بورس تنها منفی و کوچک. و بی ارزش گردیده است
-
بورس | طلا | آپشن با بی نظیر چارت
#قاسم #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 4633 میلیارد تومان 🔽 افت فروش نسبت به ماه قبل 13% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 171% 🔴 P/E ttm: 7.71 🟢 p/e forward: 5.89 🗓 1405/04/04