موج تحت سناریو تا اخر امسال باهمین دلار شاخص بیست میلیون اهرمی ها بانک ها پالایشی ها وبصادر
-
امیرمحمد غلامی
ثفارس ثفارس را گران نخرید خرید اول حوالی 500 تومن ومن الله توفیق
-
منصف
#وبملت بنیاد سهم که خوب باشه نیازی نیست هر روز صف خرید داشته باشه . واقع بین باشیم . خوشبختانه شرکت از لحاظ سود سازی و عملکرد وضعیت خوبه داره و یکی از بهترین های بورس هست. حتی اگر به فرض یکی دوتا منفی هم بخورد هیچ مشکلی نیست. اینده را هم کسی صددرصد نمی تواند پیش بینی کند. پس نگرانی ندارد و اماده می شویم که به پیشواز مجمع برویم 🩷🧡💜 وبملت 💜🧡🩷
-
یزدان ابراهیمی
#پارسان //
-
ثشرق این سهم و سهم برکت نشون دادن که تو بورس ایران میشه بعضی سهام بالای 90درصدم ریزش داشته باشن به این میگن ضرر مرکب تا بخواد جبران بشه بالای 2سال طول میکشه سربهسر شه
-
شاهین عقابی
ولساپا درود. من روز سه شنبه خریدم در ولساپا را تکمیل کردم
-
شپلی احتمالا فردا گزارش یه ماهه بدن
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#AAVE/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
بورس وان
#ساراب #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 323 میلیارد تومان 🔼 رشد فروش نسبت به ماه قبل 27% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 145% 🔴 P/E ttm: 7.63 🟢 p/e forward: 6.21 🗓 1405/04/04
-
محمد م ب
پدرخش پدرخش سهام رانتی میباشد یک خط ازش داریم و نگهداری میکنم برای هدف تاچ 5 هزار ت
-
یزدان ابراهیمی
#پارس // فیبوناچی 38 ، نقطه حمایت مهم