شستا اقا علی خیلی وقت بود نبودی
-
بهرام دارابی
سقاین جمع میشه برای فروش در بیست هزار تومن.. دوساله دیگه
-
فاطمه
#شپنا محصولات شپنا
-
Flight
#نوری با توجه به اسیب جدی به یوتیلیتی مبین وضعیت تولید فعلی نوری چطوره ؟
-
فزر انس 4032
-
علی 258
خبنیان اگر سالها در همین قیمت ها نگه دارند من هم سالها خواهم خرید بلاخره مجبورند سهام را بالا ببرند
-
دی اگر سود ناشی از فروش وبوعلی را هم اکنون به این نماد اضافه کنید به هر سهم حدود 16تومن سود میرسه وp/e دی حدود 1.8 میشه یعنی ارزشمندتر از وبملت دی جامانده ترین نماد گروه بانک
-
یزدان ابراهیمی
#خودرو // عبور از مقاومت 27 فیبوناچی
-
باشگاه بورس
#دبالک #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 207 میلیارد تومان 🔼 رشد فروش نسبت به ماه قبل 34% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 97% 🔴 P/E ttm:6.75 🟢 p/e forward: 4.34 🗓 1405/04/04
-
بورس وان
#دبالک #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 207 میلیارد تومان 🔼 رشد فروش نسبت به ماه قبل 34% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 97% 🔴 P/E ttm:6.75 🟢 p/e forward: 4.34 🗓 1405/04/04
-
گلدا بهرحال مطالعه روندشناسی باعث میشه نقره رو در 80 دلار وارد نشیم و فملی رو در کف رالی نفروشیم و دردناک تر اینکه از رشد 90 درصدی اهرمی ها جا بمانیم تنها عاملی که باعث این رفتار برعکس و خلاف جهت مارکت میشه عدم مطالعه و تحریر محوری است