چکاپا تامیتونیم دیگران رو ازخرید این سهم برحزرمیداریم که مبادا دوستان تازه وارد هم دچارضرربشن 4نفررو هم بتونم ازاین سهم دروکنم بهترین ثواب رو درحقشون کردم چیزیکه دربازاربورس زیاده سهمه خوب زیاده که درقبال سود این سهم اون سهما صد درصد سود میدن هرکی ازاین سهم سودی گرفته بیاداینجا عنوان کنه محال است سودی داده باشد
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج تحت سناریو تا اخر امسال باهمین دلار شاخص بیست میلیون اهرمی ها بانک ها پالایشی ها وبصادر
-
Oxbear
#افق در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 4331 ریالی رسیده است
-
زیبا سرشت - کریم زاده
#افق در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 4331 ریالی رسیده است
-
آموزش تکنیکال
#افق در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 4331 ریالی رسیده است
-
مجید مجیدی
انرژی دوستان در مورد سود بورس و سود مرکب بورس کافیست نمادی 77 بار متوالی مثبت 3 بخوره . سودش با مثبت 3 درصد میشه 1000درصد . 100میلیون میشه 1 میلیارد . کاملا فنی و حساب شده میباشد . در ضمن … بورس انرژی ایران در ابتدای راه هستیم…
-
📊Charismatic_Qom
#اهرم اپدیت به نظر میاد پولبک به میدلاین کانال ترسیمی باشه در صورت تثبیت بالای 4900 در ادامه تاچ سقف کانال دوبل با هدف 6200 1405_04_04 JOIN US 👉🌐@charismatic_Qom
-
شستا اقا علی خیلی وقت بود نبودی
-
شپلی شمواد که زیر مجموعه شپلی هست فروش خرداد ماه به 1200 میلیارد رسیده شپلی رو هم اعلام کردند 1500 میلیارد
-
نبابک سبد گردانش نزدیک 12 میلیون فروخته و 149 میلیون دیگه سهم داره
-
غالبر خیلی جالبه بعضی سهمها مثل شپنا و پالایشی ها و بعضی سیمانی ها و سهمهای غذایی مثل اردینه و…تو این ماه 80 درصد و بیشتر دادن و صف خریدهای بسیار سنگینی دارن در اکثر مواقع و اگر اصلاح هم بخواهند کنند نهایت یکی دو روز ولی بعضی سهمها مثل غالبر ، شرنگی (4 سال فقط می ریخت) وشمال ثشرق وایران خیلی بد عمل می کنند و اکثرا می ترسند انها را بخرند و بیشتر صف فروشن