فملی تعطیلات زیاد هست
-
ثشاهد دوستان خواهشا میشه توضیح بدید تو بنده 5 صورت مالی شرکت نوشته شده زیان ده بوده وموضوع انحلال شرکت رو مطرح کرده ومشغول ماده 141 شده لطفا توضیح بدید نکنه منحل بشه وبدبتخرمون کنه
-
چکاپا تامیتونیم دیگران رو ازخرید این سهم برحزرمیداریم که مبادا دوستان تازه وارد هم دچارضرربشن 4نفررو هم بتونم ازاین سهم دروکنم بهترین ثواب رو درحقشون کردم چیزیکه دربازاربورس زیاده سهمه خوب زیاده که درقبال سود این سهم اون سهما صد درصد سود میدن هرکی ازاین سهم سودی گرفته بیاداینجا عنوان کنه محال است سودی داده باشد
-
خودرو شنبه صد در صد با صف خرید باز خواهد شد هر کی میخواست بخره سه شنبه باید میخریدم حجم معاملات روز دوشنبه و سه شنبه گویای همه چیز بود و البته از همه مهم تر عقب افتادگی از رشد
-
فملی تولید ناخالص امریکا از 1.6 به 2.1 افزایش یافت ؛ این یعنی رشد اقتصادی و به نفع مس ؛ مس در واکنش به این گزارش رشد بیش از دو درصد کرد
-
Khatereh Roshan
فزر بازی حقوقی بافزر ازشنبه تمام
-
شتران مکه قراره تغییری انجام بشه دامنه
-
فملی مس جهانی رو به بالاست
-
sajad.slm00
فزر دقیقا من میخوام بفهمم انس طلا چی هست که از طلا طلاتره؟ انس طلا چرا باید از طلا طلاتره باشه😅
-
دی تبریک میگم به سهامداران دی بالاخره بعد از سالها p/e بانک دی از منفی به مثبت اصلاح شد که این مسیله از چند تا افشا الف هم بهتر هست به امید خدا و حمایت مدیران بانک قیمت نماد بزودی به جایگاه واقعیش برسه
-
Khatereh Roshan
فزر برخی ازافراد فزر را باصندوق طلا اشتباه گرفتن فزر تنهاشرکت تولید کننده طلاو نقره دربورس است وسودخودرا ازتولید داردو هم سود خودرا از افزایش قیمت طلاو نقره 3400سود امسال فزر فعلا30هزار