خودرو شنبه صد در صد با صف خرید باز خواهد شد هر کی میخواست بخره سه شنبه باید میخریدم حجم معاملات روز دوشنبه و سه شنبه گویای همه چیز بود و البته از همه مهم تر عقب افتادگی از رشد
-
سیدعلی عسکری
سلام…🙏 اساتید محترم لطفا نظر ارزشمندتون رو در مورد نماد *جم پیلن* بفرمایید 👍 👎
-
رضا علیزاده اعتمادی
وبملت دوستان عزیز،عصر همگی بخیر و خسته نباشید ، مجددا عاشورای حسینی را تسلیت عرض می کنم به همه شما . چند روزی است که درباره وبملت نظرات بسیار متفاوتی مطرح می شود؛ از تارگت های چند برابری گرفته تا نگرانی از ادامه افت قیمت، از بحث افشای الف گرفته تا مقایسه با بانک های خصوصی و حتی خروج کامل از سهم. واقعیت این است که نه ان دوستانی که رشدهای چند صد درصدی و چند برابری را قطعی می دانند، لزوماً درست می گویند و نه ان عزیزانی که صرفاً به خاطر چند ماه عقب ماندگی سهم، اینده ان را تمام شده می بینند. بیایید یک قدم از هیجان فاصله بگیریم و به واقعیت نگاه کنیم. امروز وبملت یکی از سودسازترین بانک های بازار است، با یکی از پایین ترین نسبت های P/E در بین نمادهای بزرگ. از طرف دیگر، سهمی با این ابعاد، این تعداد سهامدار و این میزان شناوری، طبیعتاً نمی تواند مانند برخی نمادهای کوچک هر روز صف خریدهای سنگین و رشدهای شارپی داشته باشد. بسیاری از دوستان از رشد پاسارگاد، سامان یا برخی بانک های دیگر صحبت می کنند. حرف درستی است؛ انها در مقاطعی بازدهی بیشتری داده اند. اما بازار همیشه به صورت نوبتی بین گروه ها و نمادها جابه جا می شود. تاریخ بورس نشان داده که معمولاً پس از دوره ای که پول به سمت سهم های کوچک تر می رود، نگاه بازار دوباره به سمت نمادهای بزرگ و جامانده برمی گردد. نکته مهم تر این است که نباید بین «قیمت» و «ارزش» اشتباه کنیم. قیمت ممکن است مدتی از ارزش فاصله بگیرد، اما در بلندمدت این سوداوری شرکت هاست که مسیر قیمت را تعیین می کند. ایا ممکن است هفته اینده سهم منفی شود؟ بله. ایا ممکن است مثبت شود؟ بله. اما هیچ کس با قطعیت نمی تواند چند روز اینده بازار را پیش بینی کند. انچه امروز می توان با اطمینان بیشتری گفت این است که تا این لحظه اتفاقی در بنیاد بانک ملت رخ نداده که ارزندگی ان را زیر سوال ببرد. بنابراین تصمیم خرید، نگهداری یا فروش بهتر است بر اساس تحلیل و استراتژی شخصی باشد، نه بر اساس ترس، هیجان یا پیام های لحظه ای گروه ها. بازار همیشه کسانی را که فقط به چند روز اینده نگاه می کنند خسته می کند، اما معمولاً به کسانی که تفاوت بین قیمت و ارزش را درک می کنند، پاداش می دهد. این صرفاً نظر شخصی بنده است و نه توصیه خرید یا فروش.
-
سصوفی دوستانی که تازه میخوان وارد این سهم بشن..فعلا استراتژی پله ای عمل نمیکنه..باید روندروببینن و سریع سوار موج بشن…استراتژی پله ای مال زمستان و پاییز این نماد هست
-
اپرداز حریل رکیش کسرا کهمدا دجابر بررسی شود تا سقف قیمتی سال 1399 فاصله زیاد دارن
-
نسیم بورس
#خاور #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت #ایران_خودرو_دیزل •️ شرکت ایران خودرو دیزل در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 87 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است. •️ «خاور» با سرمایه ثبت شده 111,600,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 9,695,096 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 13,450,824 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 130 درصد رشد داشته است. 🆔@nasim_burse
-
بورسنیوز | صدای سهامدار
سلام صدای سهام داران خصدرا باشید ما سهام داران خصدرا هم نابود شده شرکت هستیم هم سازمان بورس این سهم از سال 99از هزار تومان شده 170تومان الان بعد از این همه سختی یک ماه سهم تعلیق بوده الان که نوبت به رشد سهم رسیده رسیدیم به ناظر محترم سازمان بورس که معاملات و بازگشایی نماد با درصد بدون دامنه باطل می کنه زنگ سازمان محترم بورس می زنیم میگن ناظر به کدها دسترسی داره وطبق دستور العمل باطل می کنه جناب سازمان وجناب ناظر شما الان ناظر این سهم شدید یا الان این سهم رو دیدید یا از سال 99تاالان هم میدید و باطل نمی کردید تعلیق نمی کردید مگر ما سهام داران چه گناهی کردیم چرا یک بار از شرکت نخاستید توضیح بده علت این سقوط قیمت سهم چیه چرا کدهایی که دستکاری میکنند مسدود نمیکنید الان اگه سهم 20یا 50درصد رشد کنه نماد رو میبندید که شرکت علت این رشد رو توضیح بدهد پس چرا یکبار نخاستید شرکت توضیح بدهد چرا قیمت سهم سقوط کرده ایا دستورالعمل یک طرفه هست یا علت دیگری دارد که شما بدبخت شدن سهام دار را نمیبینید @BourseNewsVoc
-
تکنوفاند قنبری
💡تحلیل بنیادی سهم زشگزا 1405/4/3 🔻مشاهده ویدیو: https://www.aparat.com/v/grbif96 🔰ورود به سامانه دایره طلایی سهام: www.Gcircle.ir 📊کانال دایره طلایی سهام: @Gc_stock ✅ارتباط با ادمین: @GCSinfo #دایره_طلایی_سهام #بورس #اموزش_بورس #برترین_سهام_بنیادی
-
دانیک با این قیمت دلار به نظرم شنبه املاکی ها صف خرید باز بشن
-
نسیم بورس
#افق #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی شده) شرکت #فروشگاه_های_زنجیره_ای_افق_کوروش •️ شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 4,331 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 135 درصد افزایش داشته است. •️ «افق» با سرمایه ثبت شده 30,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 129,922,298 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 116,659,103 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 176 درصد رشد داشته است. 🆔@nasim_burse
-
نسیم بورس
#ختور #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت #رادیاتور_ایران •️ شرکت رادیاتور ایران در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 692 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 77 درصد افزایش داشته است. •️ «ختور» با سرمایه ثبت شده 7,350,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 5,087,096 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 5,616,156 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 240 درصد رشد داشته است.