فملی مس جهانی رو به بالاست
-
فرجام 538
#میدکو : ادامه تحلیل تکنیکال میدکو : همچنانکه مشاهده میکنید ، قیمت سهم در یک کانال صعودی (ابی رنگ ) ، بین سقف و کف کانال در حال نوسان است… اگر قیمت سهم در روز کاری اینده صعودی باشد ، به تقاطع سقف کانال و سطح مقاومتی استاتیک شماره 3 برخورد میکند که قدرت بالایی دارد . با توجه به اینکه این سهم وضعیت بنیادی خوبی ندارد (کاهش 69 درصدی سود سازی سال 1404 نسبت به سال 1403 ) ، توصیه میکنم که روز شنبه در بهترین قیمت ، از سهم خارج شوید و به همین مقدار سود بسنده کنید… با توجه به رشد خوبی که قیمت سهم داشته و اینکه بسیار سهم گرانی است ( به نسبت P/E سهم توجه کنید ) ، عبور از سطوح مقاومتی شماره 3 و 4 اسان نخواهد بود .
-
یزدان ابراهیمی
#تاپیکو //
-
تپکو یادمه شپلی خییییلی وقت بود که همین بازیها رو دراورد و من و همه رفیقامو انداخت بیرون. حالا 5 برابر شده تازه یسریها میگن اولشه…تپکو هم ربات داره دوستان میگین نه نگاه کنید اخرشو
-
دانیک حقیقی ها چه خریدی زدن به زودی لیدر گروه املاک میشه 30%زیر قیمت ناوش داره معامله میشه
-
STT
#فملی برگشت مستر کوپر :)
-
یزدان ابراهیمی
#پالایش //
-
اپرداز سوابق سهم اپرداز دوسال خرید از 600 تا 400 و فروش از 400 تا 300 از 330تا 285 نوسان گیری و اعلام ممنوعیت خرید تا 285 برعکسش چند بار در این قیمتا خریدیم و سه بار نوسانشو گرفتیم وقتی همه گزارش باطله 400 فول مارجین و تارگت 650 بود فروختیم و مفت خونه هم خریدیم و هینجا هم گفتیم و کارشناس بورس، خبره املاک مستتنقلات هم بود و چها که نگفت! همون ملک از اون روز تا الان سه برابر شده ضرر اپردازگزارش هنو جبران نشد، همون گزارش ساده هم علم و سوادش رومیخواد موفق هم باشی
-
امیرمحمد غلامی
ثفارس ثفارس را گران نخرید خرید اول حوالی 500 تومن ومن الله توفیق
-
منصف
#وبملت بنیاد سهم که خوب باشه نیازی نیست هر روز صف خرید داشته باشه . واقع بین باشیم . خوشبختانه شرکت از لحاظ سود سازی و عملکرد وضعیت خوبه داره و یکی از بهترین های بورس هست. حتی اگر به فرض یکی دوتا منفی هم بخورد هیچ مشکلی نیست. اینده را هم کسی صددرصد نمی تواند پیش بینی کند. پس نگرانی ندارد و اماده می شویم که به پیشواز مجمع برویم 🩷🧡💜 وبملت 💜🧡🩷
-
یزدان ابراهیمی
#پارسان //