وبملت سلام دوستان شما که سهام وبملت 140خریدی با پی بی یک هفت میخوای بفروشی چی بخری طلا با این پایینی که زده باز سه برابره ماشین چهار برابر شده ملک دومین برابر شده دنبال چی می گردی نگرانی نداره وبملت البته این نظر شخصیه شما با نظر خودتون بخرید سهام وبملت سوپر مفته
-
شستا خرید ضستا 4046 چون اعمال نزدیک است ریسک داره بهترین نقطه 20 ریال
-
کانال حاج علی
در پایان روز معاملاتی هفته ؛ 🔹برترین تقاضا ؛ #حکشتی #شپنا #رمپنا #شبندر #تاپیکو 🔻برترین عرضه ؛ #فزر #تکنو #افق #وایند #ساوه #ساوه 🗓1405/04/04
-
علی مطلبی
اروند با نهایت احترام به نظرات دوستان با یه افشا در کدال و اعلام برگشت تولید به قبل و با توجه به افزایش شدید قیمت pvc سود ریالی خارج از تصرف در اولین گزارش نصیب اروند میشه مشکل اینه دوستان مقطعی و کوتاه مدت نگاه میکنن قطعا در ارزندگی اروند هیچ شکی نیست شرکتی که بزرگترین تولید کننده pvc در کشوره ناراحتی داره سهامدار بودنش ?
-
علیرضا
شپنا یه عده خیال میکنن شپنا تا ابد صف خرید خواهد بود بورس در تردید رشد میکند در خوشبینی سقوط
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
📊 بررسی 80 نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی حقیقی در خرداد ماه سال 1405 🔵پنج نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی (میلیارد تومان): 🔵وبملت 6,391 🔵فملی 3,717 🔵سامان 2,437 🔵شپنا 2,152 🔵خودرو 1,826
-
Khatereh Roshan
شساخت عرضه بش اضافه میکنیم
-
دپارتمان بورس
خریدهای کانال خصوصی #صف_به_صف در هفته ای که گذشت ؛ #وبملت ؛ خرید از #صف_فروش 3 شنبه 4 شنبه به #صف_خرید نشست مستند👇 https://t.me/departeman_ir/38850
-
رضا علیزاده اعتمادی
وبملت دوستان عزیز، این روزها بیشترین سوالی که درباره وبملت پرسیده می شود این است که «بمانیم یا خارج شویم؟» و «هفته اینده سهم مثبت می شود یا منفی؟» واقعیت این است که هیچ تحلیلگر حرفه ای نمی تواند با قطعیت جهت بازار در یک هفته یا حتی یک ماه اینده را پیش بینی کند. بازار در کوتاه مدت بیشتر تحت تاثیر جو روانی، نقدینگی و اخبار حرکت می کند؛ اما در بلندمدت به سوداوری و ارزش واقعی شرکت ها برمی گردد. انچه امروز در مورد وبملت می بینم این است که نگرانی سهامداران بیشتر از رفتار قیمت است تا وضعیت بنیادی شرکت. در حالی که صورت های مالی بانک هنوز از سوداوری مناسب، ارزش گذاری پایین و جایگاه قدرتمند ان در صنعت بانکداری حکایت دارد. ممکن است سهم در کوتاه مدت همچنان نوسان داشته باشد، ممکن است حتی روزهای منفی هم داشته باشد، اما تا این لحظه نشانه ای نمی بینم که کاهش قیمت های احتمالی را به ضعف بنیادی بانک نسبت دهد. تفاوت مهمی وجود دارد بین «سهمی که قیمتش افت کرده» و «شرکتی که بنیادش ضعیف شده است». به اعتقاد من، بزرگ ترین اشتباه در بازار این است که دارایی ارزنده را صرفاً به دلیل ناامیدی یا خستگی از انتظار واگذار کنیم. بسیاری از سهامداران در تاریخ بورس، درست در نقطه ای فروخته اند که فقط از رشد جا مانده بودند، نه از ارزش. بنابراین اگر کسی قصد تصمیم گیری دارد، بهتر است به جای نگاه کردن به تابلو یک یا دو هفته اینده، از خودش بپرسد: ایا چیزی در سوداوری، ترازنامه و ارزش ذاتی وبملت خراب شده است؟ اگر پاسخ منفی است، پس بخش مهمی از نگرانی ها بیشتر به احساسات بازار مربوط می شود تا واقعیت های مالی بانک. این صرفاً دیدگاه شخصی بنده است و نه توصیه خرید یا فروش؛ اما شخصاً معتقدم ارزش یک دارایی را صورت های مالی مشخص می کنند، نه هیجان چند روزه بازار.
-
وپاسار بنظر من روز یکشنبه که بازار بالای 90درصد منفی وصف فروش بود و وپاسار از منفی باقدرت و حمایت حقوقی به مدار مثبت و صف خرید رسید بی دلیل نیست ، اگر قرار بر اصلاح بود ،حقوقی همون روز حمایت نمی کرد من نمیگم که سهم یه کله بالا خواهد رفت اصلاح و حجم خوردن به نفع سهم هست مقاومت های پیشرو 1200 1500 1700
-
روح اله افشار
فزر برای من هولدر وقتی نمادهای داخل سبدم میرن تو فاز انباشت و اصلاح زمانی، جشن و بهترین روزهام هست ، چون بهترین فرصته که با ارامش و سر حوصله ، تو ارایش و چیدمان سبدم ، بازنگری بکنم🌹 هیجان و صف نشینی ، اصلا با روحیات من پیرمرد سازگار نیست😄🤚 از قبل برای شش ماه دیگه ، برنامه می ریزم و طبق برنامه میرم جلو 👊🤚 مثلا اسفند ماه در نظر دارم انشالا با سود نقدی فزر و سیو از سپرده نقره ، تو محدوده 1300 تا 1100 دلار ، اتر به دید نگهداری 2 سال بعد ، تا سقف 5 الی 10 درصد سبدم ، بخرم ❤️🧿🤚