اروند با نهایت احترام به نظرات دوستان با یه افشا در کدال و اعلام برگشت تولید به قبل و با توجه به افزایش شدید قیمت pvc سود ریالی خارج از تصرف در اولین گزارش نصیب اروند میشه مشکل اینه دوستان مقطعی و کوتاه مدت نگاه میکنن قطعا در ارزندگی اروند هیچ شکی نیست شرکتی که بزرگترین تولید کننده pvc در کشوره ناراحتی داره سهامدار بودنش ?
-
یزدان ابراهیمی
#وبملت //
-
اهرم قطعا تو شرایط صعود سود بانکی با ارزش رشد سهام برابر نیست هر عقل سلیمی میدونه پول تو بانک بیهوده اس
-
یزدان ابراهیمی
#وامید //
-
یزدان ابراهیمی
#میدکو //
-
علی کاظمی
ثشاهد اگر شما با روش های غیبی و شعبده بازی تو این سهم سود می کنید به بقیه هم یاد بدید
-
فاطمه
#شاوان
-
علی کاظمی
ثشاهد دیگه همه دارن می بینند ارزش پولشون تو این سهم به چه فلاکتی افتاده
-
بای
شسپا احتمالا شسپا در عرضه اولیه هلدینگ پتروشیمی تابان فردا شرکت کنه
-
خساپا #خساپا یه رشد قابل توجهی نسبت به سایر خودرویی ها داره خساپا رو امسال بالای 400 تومن خواهید دید.
-
.Behnam Khodaverdi
وپارس هر چقدر بررسی میکنم ، نسبت به بانکی ها که هیچ ، چارتش خیلی عقبه ، نسبت به شاخص کل هم جا مونده ، حداقل قیمت الان باید 280 می بود ، هرچند اگر با شاخص کل حرکت می کرد باید 500 می بود ، در صورت اصلاح شاخص کل ، اصلاح چندانی نخواهد داشت ، همین که شاخص برگرده این باید تبدیل به سرخطی بشه ، هر سهم کوچکی هم که بررسی می کنی موج هاش الان تکمیله ، به غیر این وپارس اهداف ، 280 یک اصلاح ریز ، 500