جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
روح اله افشار | rouhollahafshar
۱۹:۰۶:۰۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

فزر برای من هولدر وقتی نمادهای داخل سبدم میرن تو فاز انباشت و اصلاح زمانی، جشن و بهترین روزهام هست ، چون بهترین فرصته که با ارامش و سر حوصله ، تو ارایش و چیدمان سبدم ، بازنگری بکنم🌹 هیجان و صف نشینی ، اصلا با روحیات من پیرمرد سازگار نیست😄🤚 از قبل برای شش ماه دیگه ، برنامه می ریزم و طبق برنامه میرم جلو 👊🤚 مثلا اسفند ماه در نظر دارم انشالا با سود نقدی فزر و سیو از سپرده نقره ، تو محدوده 1300 تا 1100 دلار ، اتر به دید نگهداری 2 سال بعد ، تا سقف 5 الی 10 درصد سبدم ، بخرم ❤️🧿🤚

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار