ولغدر لیزینگ ایران خودرو غدیر وایران لیزینگ ایران خودرو ایران دقیقا ماندن پای یه اشتباه اشتباه بزرگتر هست هر چه سریعتر از سهم های بی بنیاد خروج بزنین
-
Satrap537
حافرین خدا خیرتان بدهد واقعا لطف میکنید
-
mohsen mohsen
غانیزان سلام دوستان سود مجمع به حق تقدم ها تعلق میگیره؟
-
رضا ستاری
بپویا دوستان خودتونو معطل شرکتهای درپیتی دانش بنیان قدر قدرت قوی شوکت…اینچنینی نکنید چون سهامدار عمده خودشون هستن و به سهامدار هیچ سودی نمیرسونن خودم دوماه تو سبزی بازار سهامدار این شرکت بودم فقط درجا زدن و مسخره بازی حقوقیش شجم هم اینطوره الومینا هم اینطوره برید بررسی کنید میبینید
-
غالبر سلام دوستان من چند سالی هست که سهامدار غالبر هستم بالا و پایین های زیادی رو باهاش دیدم روزهایی رو یادمه که 95 درصد بازار منفی بود ولی و در صف فروش سنگین ولی غالبر مثبت و فقط پایانی پُر میکرد… ولی این سری خودم از 4000 خرید کردم و تا الان هم فقط میانگین کم کردم ولی هنوز 20 درصد ضررم، واقعا متعجبم از تصمیم حقوقی برای این سهم
-
ابوالفضل حسین زاده
چکاپا چکاپا طلا 24 عیار
-
فیلترهای کاربردی و تکنیکالی
#پارس خورده به مقاومت و حالا حمایت فیبوی 50 و 61.8% رو داره
-
رویال بورس
🔰بیشترین ورود پول در هفته ای که گذشت ؛ #حکشتی #حتاید #شسپا #رمپنا #تاپیکو #سامان #زهلال #اریا 🗓1405/04/04 @Royalbourse_ir
-
Mostafakh
#شلرد چه تریپ و عدم کارکردی که بعد 10 روز شرکت اطلاع رسانی نمیکنه. یه مشکل ریز بود احتمالا حل شد رفت…
-
شپنا دیگه نمیگیم شپنا…میگیم سلطان شپنا…واقعا بی نظیره…تنها سهمی هست که در اصلاح بازار باقدرت صف خرید بود…ان شاالله همه سهام داران پرسود و برکت باشن…
-
سیگنال بورس،ارز دیجیتال،ایران کریپتو
فنوال گزارش خوبی داده ولی کلا از صنعت الومینیوم (فایرا فنوال الومینا) فعلا اومدم بیرون و بیشتر دنبال سهام صنعت سرب و روی هستم #فگستر #فسوژ #فراور