جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا ستاری | zamyad1348
۱۸:۴۰:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

بپویا دوستان خودتونو معطل شرکتهای درپیتی دانش بنیان قدر قدرت قوی شوکت…اینچنینی نکنید چون سهامدار عمده خودشون هستن و به سهامدار هیچ سودی نمیرسونن خودم دوماه تو سبزی بازار سهامدار این شرکت بودم فقط درجا زدن و مسخره بازی حقوقیش شجم هم اینطوره الومینا هم اینطوره برید بررسی کنید میبینید

لیست اخبار