جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| m.kzmzdh
۱۸:۳۷:۱۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

شپنا دیگه نمیگیم شپنا…میگیم سلطان شپنا…واقعا بی نظیره…تنها سهمی هست که در اصلاح بازار باقدرت صف خرید بود…ان شاالله همه سهام داران پرسود و برکت باشن…

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار