جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ashkan.m1950
۱۸:۳۹:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

غالبر سلام دوستان من چند سالی هست که سهامدار غالبر هستم بالا و پایین های زیادی رو باهاش دیدم روزهایی رو یادمه که 95 درصد بازار منفی بود ولی و در صف فروش سنگین ولی غالبر مثبت و فقط پایانی پُر میکرد… ولی این سری خودم از 4000 خرید کردم و تا الان هم فقط میانگین کم کردم ولی هنوز 20 درصد ضررم، واقعا متعجبم از تصمیم حقوقی برای این سهم

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار