غالبر سلام دوستان من چند سالی هست که سهامدار غالبر هستم بالا و پایین های زیادی رو باهاش دیدم روزهایی رو یادمه که 95 درصد بازار منفی بود ولی و در صف فروش سنگین ولی غالبر مثبت و فقط پایانی پُر میکرد… ولی این سری خودم از 4000 خرید کردم و تا الان هم فقط میانگین کم کردم ولی هنوز 20 درصد ضررم، واقعا متعجبم از تصمیم حقوقی برای این سهم
-
اپرداز گزارش و تفسیر و تحلیل سهم مثل فوتباله بعد از تایم بازی یا بازار نتیجه بازی و اتفاقات ان و در مارکت حجم و کندل سبز و قرمز رو که همه دیدن سسسسسه سال! از 600 تا 285 گزارش روند روزانه سهم یا بازار و فقط ضرر دادن و هیچ بهره و فایده از سهم نداشتن در سوابق رهاورد. 1 تحلیل سهم کردن 2 در محدوده قیمت اعلامی خریدن 3. اگه تحلیلت فیلد شد هم که سریع باکمترین ضرر ممکن خروج 4 تحلیلت اوکی بود در گین مشخص فروش و سود ولسلام سه سال تو سهم بودن و گزارش روزانه روند دادن یا کندل ها رو تسفیر کردن دلیل سهامداری یا داشتن علم یا حتی هوش و استعداد نیس گیرافتادنه بالا 50 درصد منفی ایشالا تا سه سال دیگه جبران شه مفید و سودمند باشیددر پرتفو بعد برای دیگران سلامت باشید
-
🔹️سرخطی سهام نوین برتر🔹️
#توسن جایگاه خرید 52 روز سه شنبه مورخه 1405/04/02 خرید شده است
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
📣 #عرضه_اولیه سهام کارخانجات رینگ اسپرت نور نی ریز به روش ترکیبی در فرابورس ایران ⬇️ نماد: #رانیز 💵 قیمت ارزش گذاری:.11.537 ریال 📆 تاریخ عرضه: یکشنبه 7 تیر 1405 🔹 تعداد کل سهام قابل عرضه: 560.000.000 سهم(8 درصد از کل سهام شرکت) 1️⃣ مرحله اول 🕯️ تعداد سهام قابل عرضه به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج: 210.000.000 سهم ( 3 درصد از سهام شرکت) ↗️ حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی در مرحله اول: 2.650.000سهم 2️⃣ مرحله دوم ‼️ حداقل سهام قابل عرضه به سایر سرمایه گذاران به روش قیمت ثابت: 350.000.000 سهم (5 درصد از کل سهام شرکت) ✔️ حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد: 700 سهم
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
سیگنال خرید جدید شنبه 🔥😊👌 چارت هفتگی مشابه چارت چفیبر سهم در کف روند صعودی بلندمدت و زیر خط روند نزولی و اماده پرواز…🔥 اندیکاتور قدرتمند مکدی هم سیگنال خرید صادر کرده😉 تا جمعه ساعت 12 شب 100 تا قلب ❤️بخوره همین جا عمومی معرفی می کنم 😊
-
سصوفی بطور مثال دوشنبه از منفی سه اومد با مثبت سه بسته شد…خب اگر خرید زده بودید همون روز 4درصدتوسود بودید…این حرفها تجربیات من ازاین سهم هست سیگنال ورود یا خروج نیست…خودتون بهتره چک کنیدوتصمیم بگیرید
-
پرشین سهم
منفی های غسالم پولبک بحساب میاد👌
-
🔹️سرخطی سهام نوین برتر🔹️
#توسن جایگاه خرید 112 روز سه شنبه مورخه 1405/04/02 خرید شده است
-
حامد سهرابی
وبملت بررسی نماد وبملت از نظر الگو های کندلی : چکش ستاره صبحگاهی از نظر تحرکات سهامداران عمده : بهترین خریداران عمده با رتبه (50) از نظر تابلوخوانی : ورود پول حقیقی (347.7) صف خرید قوی (43.9)
-
🔹️سرخطی سهام نوین برتر🔹️
#درازک جایگاه خرید 117 روز سه شنبه مورخه 1405/04/02 خرید شده است
-
شپنا افرادی که دارن تارگت های بالا میدن دارن پله ای خالی میکنن حواس جمع