جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احمد | ahmadalad
۱۶:۱۲:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

دارایکم سلام جناب شاهی معمولا مقاومت و حمایت بیشتر برای سهام مفهوم دارد که روند توسط سهامدار ها پیش میرود اما در جریان باشید صندوق ها توسط کارشناسان خبره صندوق مدیریت میشود مثلا اگر بازدهی سهام سبد خوب نباشد مدیریت با خرید اوراق و سپرده بانکی و سهام دیگر در پی رشد بیشتر صندوق و بالا بردن ناوی است ( در کدال پرتفوی دارا را بررسی کنید ) بنا براین باید روش دیگری را انتخاب کرد که تجربه من در مورد دارا یکم سیستم کندل هایکن اشی با اندیکاتور استوکاستیک است که همیشه در سود بوده است شایان ذکر است نباید گول صف فروش یا خرید را خورد با این روش بدون توجه به ربات های نوسانگیر مجهز به هوش مصنوعی بیشترین بازدهی اخذ خواهد شد و البته که این مشورت است و باید با روش و تصمیم و مسیولیت خود معامله کنید

لیست اخبار