#AAVE/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
Khatereh Roshan
وساپا حدود300سود میسازه
-
روح اله افشار
فزر سفندماه که من با سود نقدی فزر ، رفتم فملی 1300 تومنی اضافه کردم ، خودمم باورم نمی شد در عرض 3 4 ماه ، 75 درصد ازش سود بگیرم ازش🧿🤚 بله ، بعضی وقتا ، خیلی زود دیر میشه🚨🏃♂️ من ، از الان تا شهریور رو زمان مناسب خرید پله ای و اضافه کردن فزر ، فملی و سپرده نقره می دونم ، نه زمان خروج🚨🤚 لطفا ، شما طبق تحلیل خودتون معامله بفرمایید🤚
-
mehdipour2000
#فراور قلک خوب حدضرر 410
-
Amir000111 Amiri
ثفارس میدونم همه مخالفین.امیدوارم اشتباه تحلیل کنم.از حجم بنیاد ومارکت روند نزولی و زیر ابر ایچیموکو و..بنظر من هدف اول اصلاح تا حوالی هزارتومنه..بعد از اون اگه روند نزولیش شکسته نشه هر 200 تومن کاهش یه حمایته تا حوالی 400 و 450 تومن..هر جا این روند نزولی شکست و رنج شد احتمال رشد خوب داره..من تکنیکالی بررسی کردم ممکنه اشتباه کنم.قصدم منفی گویی نیس.فقط تحلیل شخصیه
-
ثفارس حداقل 600 رو میبینه پله اول
-
ادم dd
تپسی 4 ماهه بسته اس او زمانی که بورس رشد عالی داشت حالا دیدن منفی شده می خوان باز کن نکنه سهام دار خرد سود کنه…
-
RezaShah3
#ددانا امیدوارم شرکت داروسازی دانا طبق قول داده شده در کدال، سود مجمع سالیانه رو فردا پنجم تیرماه به حساب سهامداران واریز کنه
-
حمید نیل
وکغدیر ظاهرا اوضاع وکغدیر زیاد جالب نیست. از کگهر دارند میندازند ش بیرون. روزی که من وارد این سهم شدن 20 درصد کگهر داشت و الان 13 درصد. پول حق تقدم ها را نمیده و کم کم ازش اخراج میشه
-
Khatereh Roshan
فسوژ تقسیم حداکثری سودرا درمجمع درخواست کنید
-
پیشگو بورس دلار طلا
#جم. من احتمال (99درصد) میدم فعلا درگیر اصلاح زمانی بشه . تا وقتی بالای 5000 نیاد رنجه. ✅#کف سهم : 3400 الی 3100 هست 🔴#مقاومت مهم 4500 - 5000 تومن. در مرحله اول اینجا رسید باید سیو کنین @pishgoo404