ذوب الان سهام ذوب دقیقا مثل اینه که شما یک شی فلزی عتیقه بسیار باارزش در خانه خود دارید ولی چون فعلا خریداری ندارد بخواهید ان را به قیمت فلز تشکیل دهنده ان بفروشید، مسلما اینکار را نخواهید کرد حتی اگر تا اخر زندگی تان خریداری پیدا نشود، میخواد قیمت غیرواقعی یک سکه بشود یا نصف یا ربع ..در هیچ پیشنهاد غیرواقعی شما فروشنده نخواهید بود.
-
Khatereh Roshan
وساپا حدود300سود میسازه
-
روح اله افشار
فزر سفندماه که من با سود نقدی فزر ، رفتم فملی 1300 تومنی اضافه کردم ، خودمم باورم نمی شد در عرض 3 4 ماه ، 75 درصد ازش سود بگیرم ازش🧿🤚 بله ، بعضی وقتا ، خیلی زود دیر میشه🚨🏃♂️ من ، از الان تا شهریور رو زمان مناسب خرید پله ای و اضافه کردن فزر ، فملی و سپرده نقره می دونم ، نه زمان خروج🚨🤚 لطفا ، شما طبق تحلیل خودتون معامله بفرمایید🤚
-
mehdipour2000
#فراور قلک خوب حدضرر 410
-
Amir000111 Amiri
ثفارس میدونم همه مخالفین.امیدوارم اشتباه تحلیل کنم.از حجم بنیاد ومارکت روند نزولی و زیر ابر ایچیموکو و..بنظر من هدف اول اصلاح تا حوالی هزارتومنه..بعد از اون اگه روند نزولیش شکسته نشه هر 200 تومن کاهش یه حمایته تا حوالی 400 و 450 تومن..هر جا این روند نزولی شکست و رنج شد احتمال رشد خوب داره..من تکنیکالی بررسی کردم ممکنه اشتباه کنم.قصدم منفی گویی نیس.فقط تحلیل شخصیه
-
ثفارس حداقل 600 رو میبینه پله اول
-
ادم dd
تپسی 4 ماهه بسته اس او زمانی که بورس رشد عالی داشت حالا دیدن منفی شده می خوان باز کن نکنه سهام دار خرد سود کنه…
-
RezaShah3
#ددانا امیدوارم شرکت داروسازی دانا طبق قول داده شده در کدال، سود مجمع سالیانه رو فردا پنجم تیرماه به حساب سهامداران واریز کنه
-
حمید نیل
وکغدیر ظاهرا اوضاع وکغدیر زیاد جالب نیست. از کگهر دارند میندازند ش بیرون. روزی که من وارد این سهم شدن 20 درصد کگهر داشت و الان 13 درصد. پول حق تقدم ها را نمیده و کم کم ازش اخراج میشه
-
Khatereh Roshan
فسوژ تقسیم حداکثری سودرا درمجمع درخواست کنید
-
پیشگو بورس دلار طلا
#جم. من احتمال (99درصد) میدم فعلا درگیر اصلاح زمانی بشه . تا وقتی بالای 5000 نیاد رنجه. ✅#کف سهم : 3400 الی 3100 هست 🔴#مقاومت مهم 4500 - 5000 تومن. در مرحله اول اینجا رسید باید سیو کنین @pishgoo404