«کیمازی» در مسیر رشد؛ ثبت سود 5630 ریالی برای هر سهم به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت کیمیاکالای رازی که سهام ان با نماد «کیمازی» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، صورت های مالی 12 ماهه منتهی به اسفند 1404 را منتشر کرد . https://www.bourse24.ir/news/357810/
-
شپنا شپنا بهترین سهام بازار…الان در این فکریم شنبه صف 3 میلیاردی میبینیم یا 4 میلیاردی…
-
Iran_jan
#اروند ولی کماکان یک چیزی در اروند منو ناراحت کرده و اون هم گزارش ضعیف فصلی زمستان 1404هست اگر از دوستان کسی می تونه توضیح بده سپاسگزار خواهم بود
-
اتفاقیه خراسان شمالی
📌افزایش 71 درصدی زیان خالص شستا براساس صورت مالی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، زیان خالص این شرکت (شرکت اصلی) از حدود 2/3 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه سال 1403 با رشد 71 درصدی به حدود 3/9 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه 1404 رسیده است. @etefaghyeh
-
خساپا ی حسی بهم میگه پرواز #خساپا خیلی نزدیکه حتی امسال میتونه 400 یا 500 تومن رو هم ببینه تو این 20 روز حجم های سنگینی جمع کردن خساپا لیدر خودروییها خواهد بود.
-
شپنا خرید در قله ممنوع
-
شپنا همین جو ها زمان سال 98بود تحریک برای خرید در قله
-
وبملت یه سوال امیدوارم دوستان راهنمایی کنند من ضملت رو توی اگاه سرچ میکنم نیست انگار همچین اسمی وجود نداره مشکل چیه؟
-
شپنا شپنا 5000تومنی به زودی🚀🚀🚀
-
Yaghob TY
خودرو خودرو خساپا تایم این هفته عالیه کسانی که سه شنبه خریدند بجا بود هفته پرسود برای خودریهااااااا
-
شپنا نهایت 2تا مثبت بعد ریزش