سینرژی به نظر میرسه دولت باید قیمت ها رو ازاد کنه بااین دست فرمون ورشکستگی دولت حتمیه فقط بهداشت وپترو رو باید سوبسید بده بقیه رو ازاد کنه وگرنه بدجورگیرمیکنه
-
دالبر دوست ندارم وارد مباحث فلسفه بشم چون بعید میدونم پولدارم کنه، راجب موارد و مباحث دارویی و سرمایه گذاری و غیره میتونیم باهم صحبت کنیم. چون من برای سرمایه گذاشتن اومدم تو این صفحه و هرچیزی که برای سرمایه گذاری اعم از هوش مصنوعی و هر ابزار دیگری کمکم کنه نهایت استفاده رو میبرم ازش.
-
بورس خراسان شمالی+$+
📌افزایش 71 درصدی زیان خالص شستا براساس صورت مالی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، زیان خالص این شرکت (شرکت اصلی) از حدود 2/3 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه سال 1403 با رشد 71 درصدی به حدود 3/9 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه 1404 رسیده است. قابل ذکر است مهمترین دلیل افزایش زیان خالص شستا (شرکت اصلی)، افزایش 76 درصدی هزینه های مالی شرکت طی سال گذشته بوده است.
-
بِهین بورس | Behinbourss
📊 بررسی 80 نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی حقیقی در خرداد ماه سال 1405 🔵پنج نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی (میلیارد تومان): 🔵وبملت 6,391 🔵فملی 3,717 🔵سامان 2,437 🔵شپنا 2,152 🔵خودرو 1,826 ✔️ لینک کانال در بله ✍ @Behinbourss | بِهین بورس https://ble.ir/Behinbourss
-
چکادِ بورس ( c.h.b)
📌گزارش عملکرد صادراتی کلینکر؛ ارزاوری 14.4 میلیون دلاری در فصل اول سال جاری 📍 امار سه ماهه نخست 1405 نشان می دهد که مجموعا 14.46 میلیون دلار از این محصول به بازارهای هدف صادر شده است. 📍پنج نمادی که بیشترین سهم ارزی را در این بخش به خود اختصاص داده اند: 1. نماد #سکارون با پیشتازی در این لیست، موفق به ثبت فروش 4.68 میلیون دلاری شده است. 2. نماد #سکرد با عملکرد 2.80 میلیون دلاری در رتبه دوم ایستاده است. 3. نماد #سبهان نیز با رقم 2.60 میلیون دلار جایگاه سوم را در اختیار دارد. 4. نماد #ساروج با فروش 1.22 میلیون دلار در ردیف بعدی قرار گرفته است. 5. نماد #سیلام با ثبت صادرات 0.61 میلیون دلاری لیست 5 شرکت برتر را تکمیل می کند. https://eitaa.com/chakadbourse https://ble.ir/chakadbourse @chakadbourse
-
رالی
#خاور | رشد فروش به سوداوری رسید؛ جهش 130 درصدی سود تلفیقی ایران خودرو دیزل صورت های مالی سالانه ایران خودرو دیزل نشان می دهد این شرکت توانسته در سال 1404 مسیر رشد سوداوری را ادامه دهد و عملکردی بهتر از سال قبل به ثبت برساند. بر اساس گزارش منتشر شده، خاور در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 87 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال قبل 40 درصد افزایش داشته است. سود خالص شرکت اصلی نیز به 9.7 هزار میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که درامدهای عملیاتی شرکت طی این دوره با رشد 60 درصدی فروش همراه بوده است. در بخش تلفیقی، عملکرد گروه چشمگیرتر بوده و سود تلفیقی ایران خودرو دیزل به 13.5 هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال قبل 130 درصد رشد را نشان می دهد. رشد قابل توجه سود تلفیقی در مقایسه با سود شرکت اصلی، بیانگر بهبود عملکرد زیرمجموعه ها و تقویت وضعیت عملیاتی گروه در سال گذشته است؛ موضوعی که در کنار افزایش فروش، نقش مهمی در رشد سوداوری ایفا کرده است. گزارش سالانه خاور تصویری از افزایش فروش، بهبود سوداوری و جهش سود تلفیقی ارایه می دهد؛ عملکردی که نشان می دهد این خودروساز تجاری سال مالی را با شرایطی بهتر از گذشته به پایان رسانده است.
-
وسپهر دقت کردید حجم سفارش خرید، اصلاح شده مثال ایران خودرو از 400هزاتا شده 3میلیون وسپهر از 400هزار تا شده 300هزارتا!
-
امیر صنعتکاران
#شپاکسا وضعیت بنیادی سهم کلیک کنید
-
سهام نگر
#صنعت سیمان - فروش صادراتی کلینکر 🔶با بررسی فروش شرکت های سیمانی در بورس کالا در سه ماهه اول سال جاری در مجموع 14.46 میلیون دلار کلینکر توسط شرکت های بورسی صادر شده است. 📌بیشترین مقدار و مبلغ فروش صادراتی کلینکر مربوط به: 1- #سکارون 2- #سکرد 3- #سبهان 4- #ساروج 5- #سیلام مقدار فروش سایر شرکت های بورسی در جدول فوق اورده شده است. ⭐️@Marketview3
-
رالی
#تاصیکو این شرکت یه مقدار تحلیل مفصلی داره با دقت بخون و راجع به اینده این شرکت کامل اطلاع داشته باش 📌 شرکت تاصیکو از زیر مجموعه های #شستا سهامدار عمده این شرکت سازمان تامین اجتماعی و شرکت صبا تامین چون زیر مجموعه شستا هست همیشه برای توزیع سود حداکثری زیر فشاره تا بودجه های سازمان تامین اجتماعی،تامین بشه ولی جدیداً مدیران شرکت یه مقدار دارن مقاومت می کنند،دلیلش رو بهتون الان میگم. 🟢 تاصیکو به زودی به صندوق طلا و مس ایران تبدیل خواهد شد 📌 زیر مجموعه های اصلی این شرکت که سودی که اصلاً شرکت داره شناسایی می کنه از تقسیم سود تعدادی از این شرکت هاست #فباهنر #فملی #فولاد #کپشیر #کفرا#کخاک #کزغال و چند شرکت دیگه است 📍 اما نکته جالب تاصیکو پروژه های در حال بهره برداریش هست که در اینده شاید چند ساله این شرکت رو به یکی از ارزنده ترین شرکت های کشور تبدیل کنه 👈 شرکت طلای تفتان فاز اولش به بهره برداری رسیده،به زودی هم در بورس عرضه خواهد شد ،از عرضه اولیه این شرکت تاصیکو سود بسیار خوبی شناسایی خواهد کرد. 👈 طلای کردستان یا محلی ها به نام قلقله می شناسنش مدت ها راکد بود ولی الان به بهره برداری نزدیک،اونجوری که تخمین زدن حدود 15 تن طلا داره. 📌 پروژه های تفتان ، قلقله و قبغلوجه به بهره برداری که برسند،تاصیکو به بزرگترین تولید کننده طلای کشور تبدیل خواهد شد 👈 و اما رنگان قابل توجه علاقمندان به نقره تاصیکو در حال احداث بزرگترین کارخانه فراوری نقره در ایران هست 📌 در منطقه طارم در حال بهره برداری از یه معدن مس هست که اون هم احتمالاً عرضه بشه. این شرکت برای اولین بار در ایران از یه تکنولوژی جدید برای ولید کاتد مس استفاده می کنه که هزینه اش بسیار پایین تر از ذوب سنتی هست. پیش بینی تولیدش خیلی جالبه تولید سالانه 10 هزار تن کاتد مس!!! 📌 یه شرکتی تاسیس کرده به نام صدر فردا که یه جورایی ناشناخته ترین بخش تاصیکو هست و به سمت استخراج مواد معدنی کمیاب داره میره ،مواد به اصطلاح هایتک که سودهای کلانی دارند. 📌 خیلیا فقط به پروژه های بورسی تاصیکو نگاه می کنند در حالی که همین چند تا شرکت که گفتم به علاوه یه سری شرکت در حوزه های فلزاتی مثل لیتیوم فعالیت می کنه خیلی خوب می دونید لیتیوم در باتری ها و فناوری ماشین های الکترونیکی کاربرد بسیار زیادی داره. 📌 تو اخرین مجمع این شرکت بین نمایندگان شستا...
-
فزر انس 4000 دلار الان