جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| traider.broker
۱۶:۲۹:۲۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

دالبر دوست ندارم وارد مباحث فلسفه بشم چون بعید میدونم پولدارم کنه، راجب موارد و مباحث دارویی و سرمایه گذاری و غیره میتونیم باهم صحبت کنیم. چون من برای سرمایه گذاشتن اومدم تو این صفحه و هرچیزی که برای سرمایه گذاری اعم از هوش مصنوعی و هر ابزار دیگری کمکم کنه نهایت استفاده رو میبرم ازش.

لیست اخبار