#خاور با سلام به همه عزیزان و عرض تسلیت ایام محرم، سود اعلامی 1404 که مبلغ 121 ریال میباشد، شوکه کننده است. سه سال قبل ان، خاور با تولید 17000 ماشین و با جمع قیمت فروش حدودا 42 همت، سودی معادل 790 ریال بابت هر سهم بدست اورد. حالا با تولید فقط 12000 ماشین، جمع قیمت فروش بیش از 45 همت شده. یعنی با استفاده بسیار کمتر قطعات و سرمایه، پول بسیار بیشتری بدست اورده. البته با توجه به افزایش چند باره قیمت ماشینها، این موضوع کاملا قابل پیش بینی و قابل انتظار بود. چیزی که قابل انتظار و منطقی به نظر می رسد سودی در حدود 1500 تا 1800 ریال برای هر سهم است (علارغم بهانه هایی مثل افزایش حقوق و قیمت اب و برق، چون این افزایش ها در مقابل افزایش درامد اصلا اعداد مهمی نیستند). من خود عاشق خاور و سهامدار خاور هستم و می مانم، و فقط برای مقایسه و نه تبلیغ عرض میکنم، شرکتی مثل شپدیس، با فروش کمی بالاتر از خاور، یعنی چیزی حدود 65 همت، سودی معادل 49000 ریال بابت هر سهم بدست اورده. حالا ما این عدد 121 ریال را با چه قاعده و استدلالی باید قبول کنیم، این واقعا باور نکردنی است. با چه حساب و کتابی، بابت 45.7 همت فروش 1.3 همت سود بدست اورده اند انهم با اینهمه افزایش قیمت ماشینهای تولیدی. یعنی بجای 50 تا 60 درصد سود که بخاطر افزایش قیمت ها اتفاق افتاده، اینها فقط 2.8 درصد سود ساخته اند. قیمت سهم که بصورت غیر قابل باوری به پایین کشیده شده و حال اینهم اعلام سود هر سهم. سهامداران محترم لطفا جویای ح ق وق خودتان باشید.
-
سلام دایی اکبر ارادتمند . شرکت سرمایه گذاری وبوعلی ناو شرکت حداقل 800است بانک دی دو روز پیش فروخت تعداد 4 میلیارد و600میلیون سهم را هر برگ 460تومان بصورت بلوکی ولی الان قیمت تابلو هست 230تومان ایا وبوعلی شایسته خرید نیست؟؟؟؟؟؟؟♻️♻️♻️♻️♻️♻️
-
کانال کدال 724
🚨 حرکت #صنم به سمت اهرمی ها #صنم در این ماه بیش از 660 میلیارد تومان خرید انجام داده است. 🆔️ @C0dal724 🤖 @Codal724_bot
-
🚩 ارتش سرخ ایران 🚩
🔴 سهامدار عمده پرسپولیس مجموعه ورزشی سایپا رو خریده؛ یه ساختمون اداری با 2 زمین چمن طبیعی. 🔺هدف اینه که اگه پرسپولیس بتونه امتیاز یه تیم دسته اولی رو بخره و تیم ب راه بندازه، این تیم همونجا تمرین کنه و مستقر بشه. 🔺قبلاً سایپایی ها این خبر رو تکذیب کرده بودن، ولی فارس می گه خرید انجام شده و مجموعه به زودی تحویل داده میشه. الانم پرسپولیس داره دنبال خرید امتیاز برخی تیم های دسته اول و دوم می گرده. 🚩 @REDARMY_IR 🚩
-
امیرپاپا
#کی_بی_سی دوستان بنده بدون هیچ اطلاعی 250میلیون تومان کی بی سی خریدم وتو4درصدضررهستم به نظرتون این سهم چطوره نگهداری کنم
-
محمدرضا خاوری
برکت دوستان بنده خیلی ساده و عامیانه توضیح تفسیر کردم تا در شرایط شفاف تری تصمیم گیری بفرمایید میزان کل افزایش سرمایه 173 درصد هست که از این میزان 48 درصد از سایر اندوخته ها است که نیاز به پرداخت هزینه ندارد اما 125 درصد ان از اورده هست که نیاز به پرداخت 100 تومان برای هر سهم.باقی توضیحات داده شده با توجه به انها بهتر میتوانید تصمیم بگیرید برای دوستانی که نسبت به سهم برکت ارادت دارند یا فکر می کنند حتما منافعی در پشت پرده برایشان فراهم است یل تجربه حضور در افزایش سرمایه از اورده نقدی را ندارند شاید یک بار تجربه تلخ نیاز است تا در اینده بهتر بدردشان بخورد البته که برکت این تضمین را می دهد که تلخترین تجربه را با بیشترین تلخی به سهامداران بچشاند همچون ادوار گذشته.
-
️️ کارگزاری پیشرو
📣 #عرضه_اولیه سهام کارخانجات رینگ اسپرت نور نی ریز به روش ترکیبی در فرابورس ایران ⬇️ نماد: #رانیز 💵 قیمت ارزش گذاری:.11.537 ریال 📆 تاریخ عرضه: یکشنبه 7 تیر 1405 🔹 تعداد کل سهام قابل عرضه: 560.000.000 سهم(8 درصد از کل سهام شرکت) 1️⃣ مرحله اول 🕯 تعداد سهام قابل عرضه به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج: 210.000.000 سهم ( 3 درصد از سهام شرکت) ↗️ حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی در مرحله اول: 2.650.000سهم 2️⃣ مرحله دوم ‼️ حداقل سهام قابل عرضه به سایر سرمایه گذاران به روش قیمت ثابت: 350.000.000 سهم (5 درصد از کل سهام شرکت) ✔️ حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد: 700 سهم 📌 جهت شرکت در عرضه اولیه ازطریق لینک اقدام کنید 📌 ثبت نام در کارگزاری پیشرو ➖➖➖➖ 📰کانال پیشرو: @pishrobroker 💬پشتیبانی پیشرو: @pishrocrm https://online.pishrobroker.ir/ https://reg.pishrobroker.ir/Common/Account/Login?id=MTMwMzM0NA%3D%3D https://t.me/pishrobroker https://t.me/pishrobroker https://t.me/pishrocrm
-
بورس . ارز دیجیتال
سبد پیشنهادی با دو دیدگاه میان مدت و بلندمدت و با رعایت اولویت بندی ارایه می شود. سبد بلندمدت: 1. تاپیکو (گزینه اصلی) 2. ثجنوب (گزینه اصلی) 3. کاما (گزینه اصلی) 4. خگستر (گزینه اختیاری) سبد میان مدت: 1. خگستر 2. ثبهساز 3. خبهمن 4. سیلام 5. خمحرکه 6. کماسه (مناسب ورود نیست و صرفاً در واچ لیست قرار دارد.) لطفاً پیش از ورود به بازار، ریسک های ان را بپذیرید و سپس اقدام به سرمایه گذاری کنید؛ @Boursc
-
واعتبار یکی میگه در اوج فیمت یکی میگه در کف قیمته به خدا قسم اگه واسه گم راه کردن مردم باشه خوب نیست ارزش نداره
-
خودرو برید ببینید سازمان بورس ی عرضه اولیه داده بنام ذرت
-
Amir000111 Amiri
ثشاهد جالبه شاخص کل و چنتا سهم بررسی کردم همشون میگن حدود 20 درصد باید ازهمینجا اصلاح کنن..البته معناش این نیس فردا بازار بریزه.بلکه یعنی بازار الان 20 درصد حباب داره هر چی بالاتر بره اصلاح بیشتر لازم داره..امیدوارم برای خرید هیچ سهمی هیجانی نشیم فعلا