🔴 سهامدار عمده پرسپولیس مجموعه ورزشی سایپا رو خریده؛ یه ساختمون اداری با 2 زمین چمن طبیعی. 🔺هدف اینه که اگه پرسپولیس بتونه امتیاز یه تیم دسته اولی رو بخره و تیم ب راه بندازه، این تیم همونجا تمرین کنه و مستقر بشه. 🔺قبلاً سایپایی ها این خبر رو تکذیب کرده بودن، ولی فارس می گه خرید انجام شده و مجموعه به زودی تحویل داده میشه. الانم پرسپولیس داره دنبال خرید امتیاز برخی تیم های دسته اول و دوم می گرده. 🚩 @REDARMY_IR 🚩
-
. .
موج اگر بخواهم بر اساس وضعیت فعلی مذاکرات، اخبار چند روز اخیر و رفتار دو طرف وزن بدهم احتمال رسیدن به یک تو#افق یا چارچوب موقت/میانی: حدود **65%** احتمال شکست مذا#کرات و عدم توا#فق:حدود **35%** دلایل وزن بیشتر به سمت توا#فق: * هم اکنون یک تفاه#م اولیه و نقش#ه راه 60 روزه وجود دارد. * بحث بازگشت بازر#سان و مذاک#رات فنی در جریان است. هر دو هزینه بالایی از تن#ش های اخیر متحمل شده اند و انگیزه اقتصادی برای کاهش تن#ش وجود دارد. دلایل ریسک عدم توا#فق: پرونده غن#ی سازی هنوز حل نشده است. اختلاف بر سر تح#ریم ها، بازرس#ی ها و مسایل منطقه ای پابرجاست. مخال#فت های داخلی و منطق#ه ای با تواف#ق وجود دارد. موفق باشید.
-
کلاس حضوری ترید|سامیار قنبری
سیگنال فملی رو بازم میگم حواستون باشه…
-
🚩سُرخ گرام|soerkh Gram🚩
🔴 سهامدار عمده پرسپولیس مجموعه ورزشی سایپا رو خریده؛ یه ساختمون اداری با 2 زمین چمن طبیعی. 🔺هدف اینه که اگه پرسپولیس بتونه امتیاز یه تیم دسته اولی رو بخره و تیم ب راه بندازه، این تیم همونجا تمرین کنه و مستقر بشه. 🔺قبلاً سایپایی ها این خبر رو تکذیب کرده بودن، ولی فارس می گه خرید انجام شده و مجموعه به زودی تحویل داده میشه. الانم پرسپولیس داره دنبال خرید امتیاز برخی تیم های دسته اول و دوم می گرده. 🔴@sorkh_geram
-
شاخص این هفته هم مثبت های کمی مخوره هر روز ولی سهام نوبتی میره بالا ینی مثلا شپنا صف خرید بود خودرو نه این سری خودرو صف خرید و شپنا نه مثال زدما
-
شهاب .استاد بازارهای نامنظم!
#وبصادر بهار 97 .مدیر عامل عنوان کردند دارایی بانک 40 میلیارد دلاره . با برند و مبحث درامد و…کاری نداریم . امروز 40 میلیارد با دلار 150 درمیاد 6 هزار همت ! سهمی ناقابل بالای 7 هزار تومن دارایی داره !! ولی خب داره با ارزش بازاری 55 همت ! وسهمی 70 تک تومن معامله می شود به عبارتی صد برابر زیر قیمت دارایی ها .! اینها رو نگفتم سیگنال خرید بدم فقط برای دوستانی میگم که علاقه مند به کشف قیمت واقعی سهام هستند که بدانند بازار سرمایه بعضی سهام حتی صد ها برابر با ارزش واقعی خودشون فاصله دارند ..امیدوارم در اینده این سهم به جایگاه و ارزش واقعی خودش برسد .موفقیت برای همگی دوستان بورسی .
-
امیرعلی محقق
#غکورش خرید در این قیمت ها ریسک دارد. این سهم اصلاح در پیش دارد.
-
حافرین هفته ی بعد پیگیر میشم از 15 همت اعتبار چقدر برای حافرین جهت خرید واگن و لکوموتیو اختصاص یافت مطمعنم شرکت تا لحظه اخر افشا نمیکند من منتظر این خبر و افشای طلب تبصره 12 هستم
-
امیرعلی محقق
#غزر یکسال اخیر از 100 تومان رسیده به 360 تومان. سهم ارزشمندی هست اما ممکنه کوتاه مدت اصلاح کنه
-
احمد
دارایکم سلام جناب شاهی معمولا مقاومت و حمایت بیشتر برای سهام مفهوم دارد که روند توسط سهامدار ها پیش میرود اما در جریان باشید صندوق ها توسط کارشناسان خبره صندوق مدیریت میشود مثلا اگر بازدهی سهام سبد خوب نباشد مدیریت با خرید اوراق و سپرده بانکی و سهام دیگر در پی رشد بیشتر صندوق و بالا بردن ناوی است ( در کدال پرتفوی دارا را بررسی کنید ) بنا براین باید روش دیگری را انتخاب کرد که تجربه من در مورد دارا یکم سیستم کندل هایکن اشی با اندیکاتور استوکاستیک است که همیشه در سود بوده است شایان ذکر است نباید گول صف فروش یا خرید را خورد با این روش بدون توجه به ربات های نوسانگیر مجهز به هوش مصنوعی بیشترین بازدهی اخذ خواهد شد و البته که این مشورت است و باید با روش و تصمیم و مسیولیت خود معامله کنید
-
وپاسار هیچ اصلاحی در کار نخواهد بود. ..چون شما وبملت داری و نصف وپاسار رشد نکرده دلیل نمیشه 37 درصد اصلاح کنه…