جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امیرپاپا | amirpapa
۱۵:۲۲:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#کی_بی_سی دوستان بنده بدون هیچ اطلاعی 250میلیون تومان کی بی سی خریدم وتو4درصدضررهستم به نظرتون این سهم چطوره نگهداری کنم

لیست اخبار