جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amir000111 Amiri | amiir_bu_1300
۱۵:۲۰:۰۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

ثشاهد جالبه شاخص کل و چنتا سهم بررسی کردم همشون میگن حدود 20 درصد باید ازهمینجا اصلاح کنن..البته معناش این نیس فردا بازار بریزه.بلکه یعنی بازار الان 20 درصد حباب داره هر چی بالاتر بره اصلاح بیشتر لازم داره..امیدوارم برای خرید هیچ سهمی هیجانی نشیم فعلا

لیست اخبار