جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hamidmomeni
۱۴:۲۳:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

ونفت یک روز قبل از صف خرید خودم خریدم به چند نفر هم معرفی کردم از صف فروش خریدن حالا هرکی جا مونده میتونه شنبه دتولید بخره در ضمن ونفت تا 1300 رشد داره بماند به یادگاری

لیست اخبار