جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| vahidley2120
۱۴:۰۷:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

عیار دوستان با اینکه خودم بورسی هستم ولی به شدت از اهرم و سهام شاخص ساز رشد کرده دوری کنید بزارید خوب اصلاح بدن یا از همین نقطه پله ای سهام کمتر رشد کرده بخرید اینکه چه سهمی رو از کارگزاری های شهر خودتان یا افراد با تجربه سوال کنید یا خودتان تحلیل کنید

لیست اخبار