پس از انتشار اسناد مربوط به پایان اعتبار نمایندگی ها و ابلاغ حکم دیوان عدالت اداری؛ بورس به میدان امد؛ تغییرات مدیریتی در هلدینگ خلیج فارس فعلاً متوقف شد در حالی که طی روزهای گذشته انتشار اسناد مرتبط با انقضای اعتبار نمایندگان حقوقی سهامداران و همچنین ابلاغ حکم قطعی دیوان عدالت اداری درباره یکی از مدیران صنعت پتروشیمی، موجی از ابهام و پرسش را پیرامون تحولات مدیریتی هلدینگ خلیج فارس ایجاد کرده بود، اکنون نامه رسمی سازمان بورس نشان می دهد هرگونه تغییر در ترکیب هییت مدیره و مدیرعامل این شرکت منوط به طی فرایندهای قانونی و تایید صلاحیت های حرفه ای خواهد بود. پیگیری های صورت گرفته از مراجع ناظر بازار سرمایه نشان می دهد سازمان بورس و اوراق بهادار نیز نسبت به تحولات مدیریتی اخیر در هلدینگ خلیج فارس موضع گیری کرده است. ادامه در لینک زیر https://www.bultannews.com/fa/news/889865/
-
چکاپا اصلا لیوان کاغذی، سفره کاغذی، کاغذ و کارتن میوه و شات کاغذی قهوه و غیره رو در نظر نگیریم و ژمین و املاک رو و زیرمجموعه ها و غیره رو در نظر نگیریم اگر بجای هر سهم یک برگ کاغذ a4 بدن بهتون برید تو بازار بفروشید فکر کنم چندبرابر سود ببرید تا اینکه سهمتون رو با این قیمت بفروشید! کاغذ طراحی A3 پارس کد 3042_75GR بسته 200 عددی: 500هزارتومان تو بازار --- کاغذ A4 کلیپس بسته 50 عددی = 150هزارتومان یعنی هر عدد برگ کاغذ a4 سفید= 3هزارتومان
-
بالاتراز سیاهی رنگ خداست
#شاخص_بورس به عمد دارن جلو صعود بورس را میگیرند وفقط عدد شاخص رشد کرده اگه رشد شاخص با سهام ها برابر بود الان سهامی زیر 1000تومان وجود نداشت ملک از بعد عید دقیق 2یا سه برابر شده اما قیمت سهام ها همچنان در حاله ای از ابهام مخصوصا املاک و مستغلات دانیک و کلید و کاخ کاشانه
-
اهرم مدیر بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران در گفت وگو با بورس 24 اعلام کرد با پایان اعتبار مصوبه شورای عالی امنیت ملی در 9 خرداد، قیمت گذاری خوراک و فراورده های ویژه پالایشی که در دوره شرایط اضطراری بر مبنای نرخ های پیش از جنگ انجام می شد، از حدود 26 خردادماه بار دیگر بر اساس فرمول های وابسته به قیمت های جهانی محاسبه می شود.
-
محمدرضا ABC
دوستان من ولغدر رو با منفی 20 درصد نقد کردم شنبه چی بخرم که اصل پولم رو جبران بکنم؟
-
غالبر حقیقی تو صف فروش9 میلیونی نمیره،میخای این عمل توسط حقوقی تکرار نشه فقط بخرید تا چند بار که حقو قی نقره داغ شد سهم راه خودشا پیدا می کنه!
-
خودرو شنبه دیدنی خواهد بود صف خرید های گروه خودرویی و بانکی و شستا و فارس 🚀🚀🚀
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#شمواد فروش عجیب در خرداد
-
محمدرضا ABC
من ولغدر (لیزینگ ایران خودرو)رو کامل فروختم و نقد کردم امیدوارم سهمها شنبه یه منفی بخورن تا بتونم دوباره فول سهم بشن
-
Gader
شبندر این فرمول خوراک تا اخر تیر اعتبار دارد
-
شپلی بله کاملا درست میفرمایید . به نظرم جناب ایران زاد بخصوص با تجربه ای که از مدیریت پتروشیمی تهران و اصفهان و شازند و… دیگه ای دارند این شرکت میتونه خیلی عالی در بین صنایع پترو نساجی ایران بدرخشه . اینجاست که تفاوت وجود یک مدیر اگاه و شجاع و توانمند در قیاس با مدیر قبلی را میشه درک کرد . شهریور استارت بزرگی برای تولید اکریلیک زده خواهد شد طبق صحبتها و مارون خریدار نهایی سهام تودلی و بلوم 42 درصدی خواهد بود . مارون بیاد یعنی اتفاقات بسیار بسیار بزرگ . خیلی مثبت هستم برای اینده این شرکت