جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| jafarkhani0098
۱۳:۳۷:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

خاهن این سهم تا 6 ماه دیگه هم باز نخواهد شد .از این حرف ها امور سهام دقیقا همینو گفت که الان به شما گفته .این سهم اکه 6 ماه دیگه هم باز بشه جای شکر داره .من شکر میکنم .فقط مثل اکنتور نشه صلوات

لیست اخبار