جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| savadkuh52
۱۴:۰۵:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

حافرین سهم مستعد یک رشد بینظیر تا 400 ت است دلایل زیادی دارم میگم الان ارزش فقط حافرین ک نصف حافرین واگن و دارایی داره نزدیک مارکت هولدبنگش است سود عملیاتی پارسال از 18 تا به 38 تا افزایش پیدا کرد امسال این رشد تصاعدی ادامه دارد فعلا حتی قیمت 240 تا بسیار ارزان است تعجبم چطور کنترلش کردن و بازار سهام بازیگر و حقوقی ها و…را زودتر جمع نکرد با همین بنیاد و سود امسال قیمت 400 تا در دسترس است اما اگه خرید واگن ها بیاد کدال و با حتی توسط رسانه ها اعلام بشه بازم طی یکی دو ماه ب 400 تا میرسیم من هفته اینده پیگیر خرید واگن ها از شرکت راه اهن و وزارت راه میشن تا اخر 2026 شرکت باید 133 واگن بخرد و اماده ورود به بازار عراق و خطوط جدید داخلی دقت کنید در گزارش تفسیری گفته 27 واگن برای زیر مجموعه از حملهذحشکوه و شنل باز سازی میشه من صحبت از فروش 20 همتی در سال 1407 میکنم اگه فقط 10 درصد از 2 میلیون عراقی به مشهد و قم را حافرین را بعهده بگیره سالیانه 25 میلیون دلار درامد کسب خواهد کرد سود سال 1407 با شرایط فوق به بالای 450 تا میرسه سه برابر قیمت فعلی تابلو… قیمت سهم شگفت انگیز میشه پس نتیجه اینکه اینهمه هزینه برای کنترل سهم براشون می ارزه خیلی خرج کردن…

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار