سپاها 📌 کارنامه صادراتی سیمانی های بورس در بهار 1405 / صادرات سیمانی های بورسی در بهار 1405 به 54.4 میلیون دلار رسید 📍بررسی امار معاملات رینگ صادراتی بورس کالا در سه ماهه نخست سال جاری نشان می دهد که در این بازه زمانی، مجموع ارزش معاملات صادراتی شرکت های سیمانی به بیش از 54.39 میلیون دلار رسید. در میان شرکت های مختلف، پنج نماد توانستند بیشترین سهم از صادرات را به خود اختصاص دهند. نماد #سرود با ثبت فروش 11.71 میلیون دلاری در صدر این لیست ایستاده است. پس از ان نماد #سباقر با 9.18 میلیون دلار و #سپاها با 7.12 میلیون دلار در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند. همچنین نمادهای #سمازن با 5.01 میلیون دلار و #ساروم با 4.39 میلیون دلار لیست پنج شرکت برتر صادراتی را تکمیل کرده
-
خساپا اقای قهرمانی بنظر شما با توجه به چارت و تابلو خساپا میتونه شنبه مقاومت رو رد کنه؟
-
تکنوفاند قنبری
🔵بررسی P/E ttm پیش از مجمع سهم های صنعت پالایش در سال های اخیر🔵 🔴 در جدول بالا به بررسی نسبت P/E ttm سهم های صنعت پالایش پیش از مجمع سالانه در سال های اخیر پرداختیم. 🔵 نکته ی واضح در این حوزه رشد نسبت P/E ttm صنعت در اغلب نمادها در قیاس با سال های گذشته است و با این وجود کماکان خریداران قدرتمند در صنعت فعال هستند، این امر خود موید امید سهامداران به تداوم کرک اسپردهای جذاب در ماه ها و شاید فصول اتی است. @enigma_investing
-
خودرو سهام پتروشیمی و نفتی در خطر پول میاد سمت خودرو
-
مرجع صندوقهای سرمایهگذاری
🍕 قابل توجه دارندگان #مزه گزارش جدید پرتفو مزه مربوط به خرداد ماه در پروفایل مزه در اپ فاندبیس به روز شده است. جدیدترین ترکیب دارایی این صندوق و لیست خرید و فروش های این صندوق در خرداد را می توانید در پروفایل مزه در لینک زیر مشاهده کنید. 👈 پروفایل "مزه" را در اپ فاندبیس مشاهده کنید https://t.me/fundbase_bot/app/
-
Mehrdad
#ثفارس دیروز یک مرحله خریدم.
-
بای
شبندر اصل سود پالایشی ها به کرک اسپرت نه قیمت نفت الان که فرمول خوراک پالایشی ها جهانی شد
-
نهال شنبه مثبته بالا بدون داشتن یک برگ سهم از صندوق زعفرون امیدوارم حتی یکنفرم تونسته باشم از فروشش در روزهای اخیر جلوگیری کنم، پس شد قانون اول قبل خرید نمودار بررسی کنین طبق تکنیکال وقتی میبینین اگه رشد خوبی کرده تا اصلاحش و کم شدن معاملات حجم وارد نشین اگه بالام وارد شدین بدونین نوسان روزانه یا نهایت فرداش رد کنین بره اینجوری گیر میکنین از شنبه برگشتی قیمت به نزدیکای سقف قبلی رقم خورد زدن سقفشم منوط برشد دلار به بالا 190 که بعید فعلا حداقل تا اخر شهریور امکانش نیست باید بمرور اتفاقات و شرایط تصمیم گرفت فعلا بفکر کاهش زیانتون تو همین صندوقتون باشین جای دیگه خبری نیست
-
Mehrdad
#ثفارس تو قله خریدید.
-
.
در مورد رشد کرده ها وبملت و پالایشیا و پتروشیمیا هنوز جای رشد دارد ولی در مورد فملی هفت روز پیش پیشنهاد خروج نوشته کردم طی دو پیام که اولیش این بود: قابل توجه عزیران ارزش بازار فملی شده 7 برابر غول بورس شستا ، 40 برابر وپارس 80 برابر غول اهن خاورمیانه ذوب ، حالا در رشد پیش رو فملی میخواد پا به پای بقیه سهما رشد کنه ، من که با فکرم جور در نمیاد دایی ، مگه شستا و وپارس و ذوب که برا نمونه نوشته کردم کم دارایی دارن این نظر شخصیه ملاک خرید و فروش نباشه دایی که بعد از این پیام منفیاش شروع شد از شنبه برید رو سهمای رشد نکرده بنیادی مثل سمگا وبصادر شستا وپارس و…
-
تاپ های بازار مناسب ورود البته اگر راه بدن شپنا، شبندر، شراز ،شبهرن، شسپا سصوفی،سهگمت،سکرد،ستران،سمازن حسینا ،حتاید، حکشتی شپدیس ،پارسان