#ونفت و سوابق معاملاتی بعد از پرزنت بنده در #طرح #تکسهم گریدA خیلی از دوستان به هنگام ثبت نام نگران این بودند که ایا می توان با هر سرمایه ای براحتی خرید کرد؟ بله؛دیدید که طبق هماهنگی بنده با بازیگران نماد به هنگام پرزنت بنده در 12خرداد اعضای ثبت نامی براحتی در دو سه روز منفی تابلو خرید زدند و پس از ان نماد #قفل #صف_خرید شد. در طرح تکسهم های #گریددار بنده؛ نه تنها اصل سرمایه وسود70درصد شما طی یکماه تضمین می شود بلکه خرید اسان شما و نیز فروش اسانتون در سقف قیمت از جمله تعهدات بنده است، جهت دریافت شرایط تکسهم های گریددار به من؛مهندس مهناز صادقی پیام بدید👇 @Mahnazsadeghi1_admin
-
دالبر دوست ناشناس عزیز خیلی خوبه که خوندی ولی متوجه نشدی اما خیلی بده که فکر میکنی هوش مصنوعی یک قوای سوبژکتیو هست. هوش مصنوعی در مفاهمه متن هم مشکل دارد چه رسد به کانتکست متن یا مقولات پیچیده تری مثل گرامرِ مفاهمه ای متن! من میتونستم تک به تک استنتاج های این هوش مصنوعی رو پاسخ بدم لیکن نه به حال شما فایده ای دارد و نه در ظرفیت این مدیوم چنین گشایشی ست. فقط به یک نکته اشاره میکنم وقتی در این موضوعات از هوش مصنوعی سوال میپرسید اون بر اساس خاستگاه توسعه ای که پیدا کرده مقولات رو در کانتکست غربی یا جهانی اش میفهمه و بسبب فاصله بین اینجا و اونجا، منشا نوشته برای اهل فن مشخص میشه.
-
علی بیات
عیار بازار سرمایه محل ریسک .اما و اگر و شاید و باید کارساز نیست حدود دو هفته پیش ی کانال بورسی ک اعضا بالایی داره سهم کهربا را پله اول خرید معرفی کرد…از شروع سیگنال تاالان بالای 13 درصد منفی شده…پله دوم سوم و چهارم کجاس من نمیدونم اونس طلا و نقره همه رو شوکه کرد…از کانادا و امریکا گرفته تا اینجا صبور باشین و قوی
-
عباس ناوبران
شپلی استارت مشاهده اثار بنیادی شرکت را تا حدی در شهریور ماه خواهیم دید و به صورت خیلی جدی از مهر ماه . بر اساس صحبتهای مهندس ایران زاد. احتمالا اینکه در ابان ماه فول ظرفیت بشه با تعیین تکلیف سهام تودلی و فول ظرفیت شدن شرکت خیلی بالاست
-
salehi
#حفاری از برنامه های استراتژیک حفاری در سال 1404و1405 میتوان بموارد زیر اشاره نمود. 1.به پیشنهاد هیت مدیره جهت تامین وخرید دکل خشکی جدید با قدرت 2000hpمصوب شده است بمیزان 45میلیون دلار اوراق مرابحه منتشر شود.درحال حاضر قرارداد خرید دکلهای خشکی با یک شرکت معتبر چینی نهایی شده است. 2.وجهت خرید دکل پایه دار دریایی 400 فوت اخذ تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی در دستور کار قرارگرفت.
-
𝒎𝒆𝒍𝒐𝒓𝒊𝒏
واوا چکه زنیم بلاخر یکی پیدا شد متن بگذاره
-
عیار دوستان با اینکه خودم بورسی هستم ولی به شدت از اهرم و سهام شاخص ساز رشد کرده دوری کنید بزارید خوب اصلاح بدن یا از همین نقطه پله ای سهام کمتر رشد کرده بخرید اینکه چه سهمی رو از کارگزاری های شهر خودتان یا افراد با تجربه سوال کنید یا خودتان تحلیل کنید
-
حافرین ارزش حشکوه الان اندازه مارکت حافرین است پایین تایپ اشتباه شد
-
ایروانی ارشد کسب وکار
نارنج اهرم خیلی از نوسانگیران به خاطر تعطیلات فروختند…فرق میکرد این تعطیلات پاینده سالم باشیذ
-
BURS_24
🏦یکی از مهم ترین تغییرات بورس در سال های اخیر از شنبه اجرا می شود! بازاری که سال ها با قوانین قدیمی اداره می شد، حالا یک قدم به استانداردهای حرفه ای نزدیک تر شده است. از شنبه، لات معاملاتی سهام بر اساس قیمت هر سهم تغییر می کند؛ یعنی دیگر همه نمادها با یک نسخه واحد معامله نمی شوند و ساختار معاملات منطقی تر خواهد شد. ✅ خبر خوب چیست؟ این تغییر باعث می شود خرید و فروش در بسیاری از نمادها روان تر انجام شود و عدالت بیشتری بین سهام ارزان و گران برقرار شود. ❗️البته هنوز یک ایراد مهم باقی مانده… محدودیت 300 میلیون تومانی ارزش هر سفارش همچنان پابرجاست؛ محدودیتی که اگر در اینده اصلاح شود، می تواند سرعت و کیفیت معاملات را به شکل محسوسی افزایش دهد. مهم ترین تغییرات: 🔹 زیر 100 تومان خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و… لات معاملاتی از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🔹 100 تا 300 تومان شستا، وبملت و… از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش. 🔹 300 تا 500 تومان از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش. 🔹 500 تا 1000 تومان از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش. 🔹 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🔹 3000 تا 10000 تومان از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش. 🔹 10000 تا 30000 تومان از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش. 📈 بورس ارام ارام در حال پوست اندازی است. شاید این تغییر به تنهایی بازار را متحول نکند، اما نشان می دهد اصلاح زیرساخت ها اغاز شده و این دقیقاً همان چیزی است که یک بازار بزرگ برای رشد پایدار به ان نیاز دارد. هر اصلاح کوچک امروز، می تواند مسیر ورود سرمایه های بزرگ فردا را هموارتر کند.
-
حافرین سهم مستعد یک رشد بینظیر تا 400 ت است دلایل زیادی دارم میگم الان ارزش فقط حافرین ک نصف حافرین واگن و دارایی داره نزدیک مارکت هولدبنگش است سود عملیاتی پارسال از 18 تا به 38 تا افزایش پیدا کرد امسال این رشد تصاعدی ادامه دارد فعلا حتی قیمت 240 تا بسیار ارزان است تعجبم چطور کنترلش کردن و بازار سهام بازیگر و حقوقی ها و…را زودتر جمع نکرد با همین بنیاد و سود امسال قیمت 400 تا در دسترس است اما اگه خرید واگن ها بیاد کدال و با حتی توسط رسانه ها اعلام بشه بازم طی یکی دو ماه ب 400 تا میرسیم من هفته اینده پیگیر خرید واگن ها از شرکت راه اهن و وزارت راه میشن تا اخر 2026 شرکت باید 133 واگن بخرد و اماده ورود به بازار عراق و خطوط جدید داخلی دقت کنید در گزارش تفسیری گفته 27 واگن برای زیر مجموعه از حملهذحشکوه و شنل باز سازی میشه من صحبت از فروش 20 همتی در سال 1407 میکنم اگه فقط 10 درصد از 2 میلیون عراقی به مشهد و قم را حافرین را بعهده بگیره سالیانه 25 میلیون دلار درامد کسب خواهد کرد سود سال 1407 با شرایط فوق به بالای 450 تا میرسه سه برابر قیمت فعلی تابلو… قیمت سهم شگفت انگیز میشه پس نتیجه اینکه اینهمه هزینه برای کنترل سهم براشون می ارزه خیلی خرج کردن…