دالبر دوست ناشناس عزیز خیلی خوبه که خوندی ولی متوجه نشدی اما خیلی بده که فکر میکنی هوش مصنوعی یک قوای سوبژکتیو هست. هوش مصنوعی در مفاهمه متن هم مشکل دارد چه رسد به کانتکست متن یا مقولات پیچیده تری مثل گرامرِ مفاهمه ای متن! من میتونستم تک به تک استنتاج های این هوش مصنوعی رو پاسخ بدم لیکن نه به حال شما فایده ای دارد و نه در ظرفیت این مدیوم چنین گشایشی ست. فقط به یک نکته اشاره میکنم وقتی در این موضوعات از هوش مصنوعی سوال میپرسید اون بر اساس خاستگاه توسعه ای که پیدا کرده مقولات رو در کانتکست غربی یا جهانی اش میفهمه و بسبب فاصله بین اینجا و اونجا، منشا نوشته برای اهل فن مشخص میشه.
-
Mehrdad
#ثفارس دیروز یک مرحله خریدم.
-
بای
شبندر اصل سود پالایشی ها به کرک اسپرت نه قیمت نفت الان که فرمول خوراک پالایشی ها جهانی شد
-
نهال شنبه مثبته بالا بدون داشتن یک برگ سهم از صندوق زعفرون امیدوارم حتی یکنفرم تونسته باشم از فروشش در روزهای اخیر جلوگیری کنم، پس شد قانون اول قبل خرید نمودار بررسی کنین طبق تکنیکال وقتی میبینین اگه رشد خوبی کرده تا اصلاحش و کم شدن معاملات حجم وارد نشین اگه بالام وارد شدین بدونین نوسان روزانه یا نهایت فرداش رد کنین بره اینجوری گیر میکنین از شنبه برگشتی قیمت به نزدیکای سقف قبلی رقم خورد زدن سقفشم منوط برشد دلار به بالا 190 که بعید فعلا حداقل تا اخر شهریور امکانش نیست باید بمرور اتفاقات و شرایط تصمیم گرفت فعلا بفکر کاهش زیانتون تو همین صندوقتون باشین جای دیگه خبری نیست
-
Mehrdad
#ثفارس تو قله خریدید.
-
.
در مورد رشد کرده ها وبملت و پالایشیا و پتروشیمیا هنوز جای رشد دارد ولی در مورد فملی هفت روز پیش پیشنهاد خروج نوشته کردم طی دو پیام که اولیش این بود: قابل توجه عزیران ارزش بازار فملی شده 7 برابر غول بورس شستا ، 40 برابر وپارس 80 برابر غول اهن خاورمیانه ذوب ، حالا در رشد پیش رو فملی میخواد پا به پای بقیه سهما رشد کنه ، من که با فکرم جور در نمیاد دایی ، مگه شستا و وپارس و ذوب که برا نمونه نوشته کردم کم دارایی دارن این نظر شخصیه ملاک خرید و فروش نباشه دایی که بعد از این پیام منفیاش شروع شد از شنبه برید رو سهمای رشد نکرده بنیادی مثل سمگا وبصادر شستا وپارس و…
-
تاپ های بازار مناسب ورود البته اگر راه بدن شپنا، شبندر، شراز ،شبهرن، شسپا سصوفی،سهگمت،سکرد،ستران،سمازن حسینا ،حتاید، حکشتی شپدیس ،پارسان
-
آخر خبر
‼️‼️ روبیو: تا الان هیچ پولی به ایران واریز نکردیم/ با کشورهای خلیج فارس در مورد صندوق بازسازی ایران صحبت نکردیم @break_new ! سریع، دقیق، بی حاشیه
-
فملی زیر 1890تا 1760 ورود به فملی موفق باشید
-
امیر زمانی
ثشرق ثشرق بخاطر اختلاف با استان قدس در مورد پروژه 1000 واحدی هیچ خبری درونش نیست
-
حرفه ای های بورس
تحقق نسبی پیش بینی روند قیمتی دقاضی از تاریخ 10 اردیبهشت 1403و پیش بینی امروز