وساپا دوستانیکه نگهداری کردن دنبال دریافت سود نباشن مهمتر از اون افشای الف واگذاری است تنها یک گام مونده طبق اعلام مدیر عامل سایپا اونم مربوط به تعهد بانک تجارت است 🌹❤️
-
وتوکا به شدت پتانسیل رشد داره هم ابن سهم هم جافربن و رمپا
-
عدنان جعاوله
فزر طلا تا یک سال اینده اعداد خاصی رو نخواهد دید . نهایت سقف قبلی . چرا که اگر انس بالا برود دلار کاهشی میشه و اگر دلار بالا بره انس کاهشی میشه این دو دارایی . در یک نقطه یکدیگر را قطع می کنند که یکی رنج و دیگری پرتاب می شود . و این جاست که شما باید طلا بخری . نه الان
-
حمید sh.s
بالبر شنبه رو هم اگر ببره بالا، روزهای بعد تلافیشو سر سهامدار در میاره، با منفی کردن کلا وقت تلفیه داخل این سهم موندن
-
فرهاد موثقی
#فسوژ #شاخص_بورس طرح احداث کارخانه شماره 2 منتفی شده دلیل رو کمبود سوخت و اب و برق و محدودیت در مجوزات لازم اعلام کردند ! به نظر دلیل اصلی این نیست اصل موضوع که به دلایلی نیازی به توضیح ندیدند اینه که الان حدود 40 درصد زیر ظرفیت تولید سالانه در کارخانه اصلی هستند که میتونن به جای احداث کارخانه شماره 2 و مخارج مختلف ، با هزینه کرد کمتر تولید رو در کارخانه شماره 1 حدود 60 درصد افزایش بدهند تا به ظرفیت تولید 8000 نزدیک شوند و پس از اون هم در صورت نیاز با توسعه کارخانه شماره 1 تولید رو مجدد افزایش بدهند . معادن فسوژ در منطقه برفی قرار داره و با توجه به پربرفی زمستان گذشته احتمالا از سال جاری به بعد کمبود اب ندارند و مساله برق هم با نیروگاه خورشیدی مرتفع کردند که در صورت نیاز میتونن نسبت به احداث نیروگاه خورشیدی دیگه ظرفیت رو افزایش بدهند بنابراین نیاز اصلی فسوژ کسب مجوزاتی هست که برای صادرشدن شون محدودیت ایجاده شده اما با توسعه و تجهیز و افزایش تولید در کارخانه اصلی مثل این هست که بدون کسب مجوزات لازم کارخانه شماره 2 احداث شده ضمن اینکه در یک محل که نیازی به کسب مجوز لازم برای تولید نیست تنها نیازه کارخانه ای که مجوزات لازم رو داره توسعه پیدا کنه ! کسانی که در مجمع شرکت کردند میتونن روی توسعه و افزایش تولید ، هیات مدیره رو مجاب کنند که هرچه سریع تر این اتفاق بیفته چراکه بین 150 تا 200 تومان امکان افزایش سوداوری از این محل وجود داره البته نشت اطلاعاتی در گزارش هیات مدیره و توضیحات وجودد داره که افزایش حفاری و متعاقب افزایش تولید رو صحه میگذاره یا لااقل تداعی میکنه
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#کاما بروزرسانی و فول شد ✔️ خب تارگت جذاب ما رو زد ولی توجه کنید اون شاخه پایین رو بده موجی جذابتر از این موج خواهد داشت سیو سود میکنیم ولی واچ هست همچنان… نوش جان 💵 28 خرداد 1405
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#کاما پیشنهاد ورود تکنوفاندا در دو پله این نماد صادراتی و دلاری هست و حاشیه سود خوبی دارد نسبت به پارسال رشد درامد خوبی داشته امسال بالای 80 می سازد سود تسعیر هم اضافه کنید بهش نظر من اینه سال بعد می تونه 100-110سود بسازه حالا صف فروش امروز 259 تومان پی بر ای فوروارد 2/87در میاد!! پی بر ای فوروارد سال بعد 2/35 محدوده اول 250-260 ت و حالت بدبینانه محدوده 205-225 ت تارگت میان مدتی برای الگویی که تاکنون دقیق رفته محدوده بالای 400 ت 12 بهمن 1404
-
رضا حاجیان📈
#ذوب (درخواستی) سرانه خرید 51 میلیون سرانه فروش36 میلیون حدضرر 44 تومان #رضاحاجیان 1405/4/4 ---------------------------------------------------------- 📈کانال رضاحاجیان 👇👇👇👇👇 https://t.me/rezaboors
-
حفاری سلام. دوست عزیز من سهامدارش بودم سابقشم دارم و سودشم طبق موعد گرفتم بعد از 2ماه از سهامش سود عالی گرفتم. درضمن بازار شنبه سرتاسر سبز. حفاری سریع به صف خرید تبدیل میشه. نمودارش میگه، تا حالا از نمودارش خطایی ندیدم.
-
بورس سبز
1405/4/4 🖤📎 نزدیک به 2 میلیارد و 200 سود خالص با مدیریت حرفه ای ، دقیق و البته چاشنی صبر طی سه ماه ✓✓ ایشون فول صندوق عیار بودند قبل بازگشایی بورس نقد کرده بودم در سقف و فول سهم کردیم بعد بازگشایی بورس و این چنین سود فوق العاده ای گرفتیم براشون✓✓ سبد های جدید همگی در حال تکمیل سنگین خرید ها هستند طی سه سهم از سه گروه فوق العاده که هر کدام 80 درصد انشالله سوددهی خواهیم داشت جهت همکاری در زمینه سبدگردانی حتما تا جمعه پیام دهید تا از خرید ها جا نمونید🖤👌🙌
-
حمید sh.s
بالبر متاسفانه حقوقی بالبر داره از سهامداران خردش هم نوسان میگیره، 2 روز سبز میکنه، عوضش 10 روز منفی