جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حمید sh.s | hamid6474
۱۲:۱۲:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

بالبر شنبه رو هم اگر ببره بالا، روزهای بعد تلافیشو سر سهامدار در میاره، با منفی کردن کلا وقت تلفیه داخل این سهم موندن

لیست اخبار