جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ssh210
۱۲:۱۱:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

حفاری سلام. دوست عزیز من سهامدارش بودم سابقشم دارم و سودشم طبق موعد گرفتم بعد از 2ماه از سهامش سود عالی گرفتم. درضمن بازار شنبه سرتاسر سبز. حفاری سریع به صف خرید تبدیل میشه. نمودارش میگه، تا حالا از نمودارش خطایی ندیدم.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار