جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فرهاد موثقی | farhad90
۱۲:۱۲:۰۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#فسوژ #شاخص_بورس طرح احداث کارخانه شماره 2 منتفی شده دلیل رو کمبود سوخت و اب و برق و محدودیت در مجوزات لازم اعلام کردند ! به نظر دلیل اصلی این نیست اصل موضوع که به دلایلی نیازی به توضیح ندیدند اینه که الان حدود 40 درصد زیر ظرفیت تولید سالانه در کارخانه اصلی هستند که میتونن به جای احداث کارخانه شماره 2 و مخارج مختلف ، با هزینه کرد کمتر تولید رو در کارخانه شماره 1 حدود 60 درصد افزایش بدهند تا به ظرفیت تولید 8000 نزدیک شوند و پس از اون هم در صورت نیاز با توسعه کارخانه شماره 1 تولید رو مجدد افزایش بدهند . معادن فسوژ در منطقه برفی قرار داره و با توجه به پربرفی زمستان گذشته احتمالا از سال جاری به بعد کمبود اب ندارند و مساله برق هم با نیروگاه خورشیدی مرتفع کردند که در صورت نیاز میتونن نسبت به احداث نیروگاه خورشیدی دیگه ظرفیت رو افزایش بدهند بنابراین نیاز اصلی فسوژ کسب مجوزاتی هست که برای صادرشدن شون محدودیت ایجاده شده اما با توسعه و تجهیز و افزایش تولید در کارخانه اصلی مثل این هست که بدون کسب مجوزات لازم کارخانه شماره 2 احداث شده ضمن اینکه در یک محل که نیازی به کسب مجوز لازم برای تولید نیست تنها نیازه کارخانه ای که مجوزات لازم رو داره توسعه پیدا کنه ! کسانی که در مجمع شرکت کردند میتونن روی توسعه و افزایش تولید ، هیات مدیره رو مجاب کنند که هرچه سریع تر این اتفاق بیفته چراکه بین 150 تا 200 تومان امکان افزایش سوداوری از این محل وجود داره البته نشت اطلاعاتی در گزارش هیات مدیره و توضیحات وجودد داره که افزایش حفاری و متعاقب افزایش تولید رو صحه میگذاره یا لااقل تداعی میکنه

لیست اخبار